MiniMii
Kvinna ·
31 aug, 2019
Bröst med totalmängd 800!
BröstförstoringHej. Ska operera mig under september och får en totalmängd på 800. Enligt kirurgen skulle detta bli ett resultat som passar mig. Se naturligt ut och knappt märkas. Har själv ca 400 i egen vävnad. Men skulle vilja se resultatet med en totalmängd på 800. Har så svårt att uppfatta hur stort det blir. Någon som har bilder eller tips på vad jag ska söka på för att hitta resultat. Är ca 163cm och väger 60kg någon i samma storlek vore optimalt. Tusen tack tjejer.
Sortera efter
TyTy
Kvinna ·
02 sep, 2019
MiniMii
Kvinna ·
02 sep, 2019
TyTy
Kvinna ·
03 sep, 2019
Asas
Kvinna ·
03 sep, 2019
MiniMii
Kvinna ·
06 sep, 2019
Jag är supernöjd med storleken, men jag hade nog mindre bröstvävnad än du från början, så skillnaden blev ju rätt stor också. Sen tänker jag att jag kanske tar en storlek större om man måste byta implantaten eller liknande om 10-20 år, men hade inte velat ha dem varken mindre eller större just nu.
MiniMii
Kvinna ·
06 sep, 2019
Hej Minimii! Jag har 500cc i implantat och 380 i egen vävnad, är ca 170 lång väger 66kg
Jag tycker inte att det ser stort ut dock så är jag nyopererad,Jag har Motiva round full.
Min bröstbredd är 15 cm, har ganska breda axlar.
Önskar jag hade en blid att lägga upp nu men väntar tills efter återbesöket.
Fråga gärna om det är något speciellt du funderar över.
Asas
Kvinna ·
06 sep, 2019
Hej Minimii! Jag har 500cc i implantat och 380 i egen vävnad, är ca 170 lång väger 66kg
Jag tycker inte att det ser stort ut dock så är jag nyopererad,Jag har Motiva round full.
Min bröstbredd är 15 cm, har ganska breda axlar.
Önskar jag hade en blid att lägga upp nu men väntar tills efter återbesöket.
Fråga gärna om det är något speciellt du funderar över.
Tusen tack för ditt svar! Antar att du är opererad precis i dagarna då? Hade du idagsläget velat lägga i mer eller tror du att det är lagom?
MiniMii
Kvinna ·
07 sep, 2019
Ja 2 veckor sen på måndag, dem har inte åkt ner riktigt men nej jag skulle inte vilja lägga i större i dags läget. Jag hade själv väldigt svårt att välja storlek men valde det mindre utav valmöjligheterna.
Tror dock inte 550 cc skulle se så större ut, bara bredare och sticka ut mer på utsidan.
Lycka till med operationen!
Asas
Kvinna ·
07 sep, 2019
Ja 2 veckor sen på måndag, dem har inte åkt ner riktigt men nej jag skulle inte vilja lägga i större i dags läget. Jag hade själv väldigt svårt att välja storlek men valde det mindre utav valmöjligheterna.
Tror dock inte 550 cc skulle se så större ut, bara bredare och sticka ut mer på utsidan.
Lycka till med operationen!
Jag väljer mellan 425cc Demi 12,5 i bredd eller 450cc full 13,5.. sjukt svårt. Sen sa även min kirurg på konsultation att vid 800 är det som beöstförminskningarna börjar . Så nog funderar jag lite extra . Funderar på att ringa och fråga om man kan få högre profil på 425 ?
TyTy
Kvinna ·
08 sep, 2019
Jag är supernöjd med storleken, men jag hade nog mindre bröstvävnad än du från början, så skillnaden blev ju rätt stor också. Sen tänker jag att jag kanske tar en storlek större om man måste byta implantaten eller liknande om 10-20 år, men hade inte velat ha dem varken mindre eller större just nu.
Tusen tack för ditt svar! Skulle du säga att det är jätteskillnad från innan eller skulle du kunna dölja dom? Likväl kan du vid en utekväll/ annan uppklädd tillställning få till en bra klyfta?
MiniMii
Kvinna ·
08 sep, 2019
Tusen tack för ditt svar! Skulle du säga att det är jätteskillnad från innan eller skulle du kunna dölja dom? Likväl kan du vid en utekväll/ annan uppklädd tillställning få till en bra klyfta?
Naken är ju skillnaden enorm, men påklädd i toppar som inte sitter tajt syns ingen skillnad, så jag kan styra det helt själv. Vilket ju är skitbra! Och ja, nu har jag typ klyfta utan att ens behöva anstränga mig för att få det ;)
TyTy
Kvinna ·
09 sep, 2019
Naken är ju skillnaden enorm, men påklädd i toppar som inte sitter tajt syns ingen skillnad, så jag kan styra det helt själv. Vilket ju är skitbra! Och ja, nu har jag typ klyfta utan att ens behöva anstränga mig för att få det ;)
Gud det låter ju magiskt B-) precis det som är min önskan med operationen! Sjukt taggad nu och hoppas september kommer gå jättesnabbt då jag inte opereras förän 30/9 :-\