SevenEleven
Kvinna ·
Bröstbild! 590 UHP 6 dagar
Här kommer en bild på mina nya bröst.
6 dagar. 590cc ultra high profil :)
Längtar tills dom börjar få bättre form och putar mer utåt men gillar dom redan nu!!
Sortera efter

barbieee
Kvinna ·

barbieee
Kvinna ·
Hur mycket hade du i egen vävnad innan din op ? :) hur går de med allt har du mycket ont nu?

slk
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
OMG ! så snygga perfekt storlek enligt mig :) gud nu längtar jag ännu mera tills jag ska få mina :) hihi
Tack :D Ja , jag älskar storleken faktiskt!! Haha ja jag kan tänka mig det =) du ska ju oxå köpa 590 uhp :) Kommer bli assnyggt!! :)
Kommer lägga upp fler bilder lite då o då :)

Beauty
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
Hur mycket hade du i egen vävnad innan din op ? :) hur går de med allt har du mycket ont nu?
Hade typ inget, hade 130 tror jag innan :) Jo de går bra, bara problem med att sova då ryggen gör ont som fan men de va värst dag 2 sen har det bara blivit bättre o bättre, tacka Gud för värktabletter haha ;)

SevenEleven
Kvinna ·
Tack :D

barbieee
Kvinna ·
Aha okey skickade dig ett pm så jag inte spammar sönder tråden :P aha ja då lär mina nog bli lite större har 280 i egen fan :( jag tycker verkligen de ser ut som du fick perfekt storlek Grattis igen

SevenEleven
Kvinna ·
men tror de kommer bli superbra ändå på dig :) svarade på ditt pm

Hängis
Kvinna ·
Hur länge brukar den värsta smärtan sitta i ca? Grattis till nya brösten. Trist att jag inte kan se några bilder än :/

SevenEleven
Kvinna ·

Hängis
Kvinna ·
Jag hoppas jag kan se dom snart :) Fick du medicin med dig hem/hämta ut? Hur länge skulle man äta medicin och vad för slags med? :) Skönt att du inte har speciellt ont längre :)

SevenEleven
Kvinna ·

heel
Kvinna ·

SevenEleven
Kvinna ·
Tack :)) aha okej, ja de är ju vad man känner sig bekväm i :) Men ju större ju bättre ;) nej men tror man ska välja de större än mindre alternativet för bättre o ha liiiite för stora bröst än lite för små för tror för små får en att bli galen o tänka vafaaan tog ja mindre för, större tror ja ej man tänker så med haha :)

heel
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Ser kanonsnygga ut!! Likadana implantat som jag har :P

SevenEleven
Kvinna ·
har ont såklart efter jag sovit, kanske för man legat ner länge då, men annars är det inte så farligt, kan väl känna av då & då att de smärtar lite men annars inte så farligt mkt smärta. :)

SevenEleven
Kvinna ·
Ser kanonsnygga ut!! Likadana implantat som jag har :P
Tack så mkt :) Längtar tills dom börjat ta lite mer form och börjar "ploppa ut" haha :)

SevenEleven
Kvinna ·
-
OMG ! så snygga perfekt storlek enligt mig :) gud nu längtar jag ännu mera tills jag ska få mina :) hihi