Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Bröstbild! 590 UHP 6 dagar

Bröstförstoring

Här kommer en bild på mina nya bröst. 

6 dagar. 590cc ultra high profil :)

Längtar tills dom börjar få bättre form och putar mer utåt men gillar dom redan nu!!

21

Sortera efter

barbieee

barbieee

Kvinna ·

OMG ! så snygga perfekt storlek enligt mig :) gud nu längtar jag ännu mera tills jag ska få mina :) hihi

Gilla
barbieee

barbieee

Kvinna ·

Hur mycket hade du i egen vävnad innan din op ? :) hur går de med allt har du mycket ont nu?

Gilla
slk

slk

Kvinna ·

Dem ser supersnygga ut!!! Grattis =D
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Minnea skrev:

OMG ! så snygga perfekt storlek enligt mig :) gud nu längtar jag ännu mera tills jag ska få mina :) hihi

Tack :D Ja , jag älskar storleken faktiskt!! Haha ja jag kan tänka mig det =) du ska ju oxå köpa 590 uhp :) Kommer bli assnyggt!! :)

Kommer lägga upp fler bilder lite då o då :)

Gilla
Beauty

Beauty

Kvinna ·

Sjukt fina ;-) Grattsi!!!
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Minnea skrev:

Hur mycket hade du i egen vävnad innan din op ? :) hur går de med allt har du mycket ont nu?

Hade typ inget, hade 130 tror jag innan :) Jo de går bra, bara problem med att sova då ryggen gör ont som fan men de va värst dag 2 sen har det bara blivit bättre o bättre, tacka Gud för värktabletter haha ;)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Beauty skrev:
Sjukt fina ;-) Grattsi!!!

Tack :D

Gilla
barbieee

barbieee

Kvinna ·

Aha okey skickade dig ett pm så jag inte spammar sönder tråden :P aha ja då lär mina nog bli lite större har 280 i egen fan :( jag tycker verkligen de ser ut som du fick perfekt storlek Grattis igen

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

men tror de kommer bli superbra ändå på dig :) svarade på ditt pm

Gilla
Hängis

Hängis

Kvinna ·

Hur länge brukar den värsta smärtan sitta i ca? Grattis till nya brösten. Trist att jag inte kan se några bilder än :/

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Min värsta smärta kom dag 2 sen avtog de sakta men säkert :) har ej ont nu mer eller jo de känns lite när ja ska sätta mig upp på morgonen:) du kommer nog kunna se dom snart :)
Gilla
Hängis

Hängis

Kvinna ·

Jag hoppas jag kan se dom snart :) Fick du medicin med dig hem/hämta ut? Hur länge skulle man äta medicin och vad för slags med? :) Skönt att du inte har speciellt ont längre :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

Ja jag fick medicin hem för Vecka typ sen tror ja man kan köpa bara o ta vid behov:) alvedon, Iprenl typ, oxynorm/morfin :) ja de är skönt ;) tror att sålänge man är medveten om att ej överanstränga sig så släpper smärtan, överanstränger man sig tror ja de är tvärtom :)
Gilla
heel

heel

Kvinna ·

Superfina! :) gjorde de snitt i armhålan? Ska också skaffa Mentor fast 650 HP, valde mellan det och 590 UHP. Velar nästan fortfarande ! ;) Lycka till med dina nya bröst! :)
Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

heel skrev:
Superfina! :) gjorde de snitt i armhålan? Ska också skaffa Mentor fast 650 HP, valde mellan det och 590 UHP. Velar nästan fortfarande ! ;) Lycka till med dina nya bröst! :)

Tack :)) aha okej, ja de är ju vad man känner sig bekväm i :) Men ju större ju bättre ;) nej men tror man ska välja de större än mindre alternativet för bättre o ha liiiite för stora bröst än lite för små för tror för små får en att bli galen o tänka vafaaan tog ja mindre för, större tror ja ej man tänker så med haha :)

Gilla
heel

heel

Kvinna ·

Jag ångrar ju mig från första op varför jag inte tog större, därför byter jag nu efter fem år ;) Men 590 är ju inte litet heller så tror du kommer bli helnöjd i slutändan! :) Jag vill bara inte att brösten ska gå ihop , därför har jag maxstorlek nu på Mentor vad jag kan ha. Vi verkar ha samma mått så det ska bli spännande att följa ditt läkande :) hur är det med smärtan hos dig nu?
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Ser kanonsnygga ut!! Likadana implantat som jag har :P

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

heel skrev:
Jag ångrar ju mig från första op varför jag inte tog större, därför byter jag nu efter fem år ;) Men 590 är ju inte litet heller så tror du kommer bli helnöjd i slutändan! :) Jag vill bara inte att brösten ska gå ihop , därför har jag maxstorlek nu på Mentor vad jag kan ha. Vi verkar ha samma mått så det ska bli spännande att följa ditt läkande :) hur är det med smärtan hos dig nu?

har ont såklart efter jag sovit, kanske för man legat ner länge då, men annars är det inte så farligt, kan väl känna av då & då att de smärtar lite men annars inte så farligt mkt smärta. :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

GoldenHeart skrev:

Ser kanonsnygga ut!! Likadana implantat som jag har :P

Tack så mkt :) Längtar tills dom börjat ta lite mer form och börjar "ploppa ut" haha :)

Gilla
SevenEleven

SevenEleven

Kvinna ·

-

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem