Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tina89

Tina89

Kvinna ·

Bröstbredd 13 cm. 375 cl hög profil.

Bröstförstoring

Jag har 13 cm i bröstbredd, trots att jag bara är 157 cm lång. Patrik Höijer har argumenterat för att jag lägger in 375 cl som minst, och hög profil, för att slippa synliga veck och att det blir symmetriskt. Men blir det inte för mycket push up effekt på mig? Kan det bli oproportionerligt? Kan jag få ryggproblem av den storleken? Hade helst velat ha lite mindre.... så att det ser naturligt ut. Hur tänker ni?

2

Sortera efter

Jeanette84

Jeanette84

Kvinna ·

Jag är 157 och hade 12,5 i bröstbredd har jag för mig. Har 590 cc ultrahög profil. Och det ser jättenaturligt ut på mig. Dock har jag en del övervikt så väger nästan 20 kg mer än dig! =''D Tror inte man ska välja mindre än ens bröstbredd. Och har du lite tomma bröst efter barn så behöver du fylla ut! Jag fick ett litet lyft med 590 uhp och mina tomma strutiga bröst blev runda och jättefina. Har inte känt nåt av ryggen och inget som de nämnde på kliniken heller. Ingen har sett att jag opererat mig heller. Syns inte ens i djup urringning.
Gilla
xxenia

xxenia

Kvinna ·

Jag har 12,5cm i bröstbredd, väger 50kg och är 163cm. Min kirurg sa att jag kan lägga motivas ergonomix i 450cc och ändå få ett naturligt/symetriskt resultat... tror inte du behöver oroa dig :) lita på din kirurg!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem