Maraboujapp
Kvinna ·
20 okt, 2020
Bröstbredd 13cm och 500cc??
BröstförstoringHej! Jag ska göra en bröstförstoring (ska på konsultation nu den 6e nov) å är osäker på vilken storlek jag har på bh just nu. Jag testade att skriva in mina mått på (https://www.change.com/se/bra-guide) sida å fick fram att min bh storlek är 65DD, Vilket jag tycker låter konstigt då jag har små bröst, så vet inte vilket jag ska utgå från. Men jag TROR 70/75B då jag använder de storlekarna på bh. Jag är 161cm å väger 50kg, om jag har mätt rätt själv så ska jag ha en bröstbredd på 13cm. Jag har tänkt mig 450cc eller 500cc motiva round hp, lutar mer åt 500cc hållet. Har hört att 50cc inte gör någon skillnad. Jag har inte så breda höfter men jag är rätt bredaxlad. Tror ni att 500cc skulle bli för stort på mig, eller tror ni de kommer bli lagomt?? Kommer de se bra ut?? Jag vill ha stora men som ändå skulle passa min kropp. Vill kunna dölja brösten med en tjocktröja men utan kläder ska de vara lite "porriga" eller vad man ska säga. Vill att mina bröst ska sticka ut lite på sidorna å få en fin tydlig klyfta. Kan man få fin klyfta å sideboob av HP? Isf kommer de göra de med 500cc eller måste man upp ännu mer cc?? Eller kommer jag behöva ta MP för att få de?? Ni som har HP, fick fin klyfta å sideboob??
Sortera efter
bubbelblå
Kvinna ·
21 okt, 2020
Maraboujapp
Kvinna ·
22 okt, 2020
ilj
Kvinna ·
22 okt, 2020
Maraboujapp
Kvinna ·