Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

13 sep, 2010

brösten 3v 325/400 + lollipop lyft nån mer med sån assymetri?

Bröstförstoring

Hej !

Jag gjorde min förstoring hos tammy i Norge , sätt någta tjejer härifrån / gamla forumet som är nöjda med sina op där.. Samt att priset var väldigt tilldragande.

fick betala ca 40.000 med resa fram och tillbaka.

Dethar gått bra men mitt vänstra bröst är väldigt mkt större fortfarande känns trist eftersom han la i 75cc mer i de andra.. samt lyfte.. skriv gärna vad ni tycker / tror.. nån annan som också haft str skillnad innan operation ??

TYVÄRR så är jag besviken på tammy, för han lade inplantaten bakom musklen istället för framför som vi kommit överens om. Andledningen till detta var attjag var för tunn upptill. !!?? MEN det borde han sätt innan kan man tycka iaf....✉️ sen la han i ultra high profile istället för high profile.. vill inte att det blir för smala.. MEN nu är det bara att vänta och se och hoppas att det blir bra iaf. de större bröstet är jag nöjd med iaf :)

13

Sortera efter

Anonym användare

13 sep, 2010

Du har nästan samma utgångsläge som jag. Tycker dock att det ser bra ut, ser inte att det är någon stor skillnad. Kan bara att ena bröstet är mer svullet också. Tror du kommer få riktigt snyggt resultat :)
Gilla

Anonym användare

13 sep, 2010

mjo sen har de högra ( de lilla) inte svullnat fören nu eller liksom nu börjar de bli större så hoppas de blir som ''de stora bröstet''. han sa att det skulle bli stort o att han MAX la i 400 i de lilla då.. så hoppas de blir som de stora :D haha.. tycker brösten är finare i verkligheten än vad dem blev på bild. + att alla kvisslor ja fått av tejpen inte är allt för fina :p

din preminära op tid är på min födelsedag :D hehe

vad funderar du på att lägga i?

Gilla

Malin88

Kvinna ·

13 sep, 2010

tycker de ser jättebra ut! Grattis! Ja de va lite konstigt han la i ultra high o bakom om ni inte kom fram till de, men han gjorde de säkert av en anledning och de kanske va ett bättre beslut :) får hoppas du blir nöjd.

Gilla

Anonym användare

13 sep, 2010

Men så kan han väl inte göra?! Lägga bakom när ni bestämt för framför!  Jag skulle bli jätteförbannad om nån skar i min muskel utan min tillåtelse!! 😲  Visst blev det snyggt, men jag förstår att du är besviken att han inte gjorde som ni kommit överens om... 

Gilla

Anonym användare

13 sep, 2010

tack ja de är ju inte klara än *intalar sig själv* haha :D

Jag har inte konfronterat honom än . ska avvakta o se hur de blir innan ja gnäller.. trist att han inte kunde prata med mig bara.. hade han sagt att han bara kunde lägga bakom musklen så hade jag gått till en annan kirurg..

bara de är fylliga fasta o i princip lika stora så blir jag nöjd :)  bättre än de jag hade innnan.

Men kan ju eg inte jämföra sig med andra här på forummet som haft guld utgångsläge... :p

Gilla

lajsa123

Kvinna ·

13 sep, 2010

de är ju as snygga!!! :) gratttis!

Gilla

Anonym användare

13 sep, 2010

Jag funderar på 375-425 har inte bestämt riktigt än. Åh, de lär jag minnas när jag ligger där nybakad :)
Gilla

Anonym användare

15 sep, 2010

Oki jag skulle köra på de större :) mina blev absolut inte så stora som ja trodde. fast jag ville inte ha jääätte stora utan större än vad som är ''normalt'' till min kropp. Men de är inte klara än men jag är nöjd iaf :) de är finare irl än vad de blir på kort :D haah

Gilla

Anonym användare

19 sep, 2010

nån som vet nånsom haft stor storleks skillnad som jag hade innan??? som kanske kan länka eller så.. Är riktig nojjig lver att de inte ska bli mer jämna i storlek :(

Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

tittade på din sida först och tyckte de blev skitfina. inte först jag läste vad du skrev som jag ens reagerade på att de var lite olika stora.

Hoppas att bharna passar sen.

Gilla

Anonym användare

23 sep, 2010

Oki tack jo man ser ju att de är olika spec i profil med kläder. mer fylliga på vänster sida.. bh:arna kan jag ha än så så länge. ja tror ja kommer kunna ha dem sen me. :) jätte fina är dem på iaf :D SUPER NÖJD!

men hoppas brösten blir mer lika varann ändå.. skulle va intressant o se någon annan med stor storleks skillnad innan som ev haft olik stora efter men att det rättat till sig ?

hur känns det för dig?? du har gjort om operation nu ?

Gilla

Anonym användare

07 mar, 2011

Gjorde du ett lollipop lyft hos Tammy alltså? HUr är ärren nu? Kan du gå toppless utan att folk stirrar? (på ärren alltså?

Gilla

mimmimus

Kvinna ·

24 okt, 2013

Har dina ärr läkt fint?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem