Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
null

null

Kvinna ·

Brösten 4,5 vecka! 250cc

Bröstförstoring
Hej på er!
Nu har mina bröst gått och blivit 4,5 vecka, på något sätt så känns det som om det gått så mycket längre tid än det har! Jag börjar bli lite otålig och vill bara att brösten ska mjukna helt och hållet och sjunka ner ordentligt! Det känns som att allt går riktigt segt just nu, som om allt stannat av. Jag har lite mellanrum mellan brösten och jag börjar ge upp hoppet om att brösten kommer hamna närmare varandra. Nog för att jag känner att jag kan leva med det mellanrummet, men att få en fin klyfta hade ju varit ganska kul.. Jag hoppas att när de mjuknat helt så kan det kanske gå att få till en någorlunda fin klyfta i en bra bh iallafall :) 
Jag har fått kännbar rippling på båda sidorna av brösten, men det är ingenting som syns. Än. Jag håller verkligen alla mina tummar och tår att det ska stanna vid kännbar rippling och inte börja synas!! :( 
Helheltsmässigt så är jag väl nöjd, storleken känns perfekt till min lilla kropp. Brösten ser lite för runda och "fakeaktiga" ut ibland kan jag tycka, men jag hoppas att de kommer bli lite mer droppformade när de fått sjunka ner ordentligt. Time will tell :D 
17

Sortera efter

Kayrin

Kayrin

Kvinna ·

Ett par riktigt schysta rattar ;D Grattis :D
Gilla
Målan

Målan

Kvinna ·

Gud va snygga! Du ska vara väldigt nöjd!
Gilla
Flisan69

Flisan69

Kvinna ·

Jättefina! Tummen upp! Ser naturliga ut.
Gilla
Önskar-B

Önskar-B

Kvinna ·

Grattis till dina jättefina bröst!! :)
Gilla
mariah

mariah

Kvinna ·

Oj så snygga bröst! Stort grattis, du måste vara otroligt nöjd! :) 
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Superfina bröst! :D
Gilla
turisten

turisten

Kvinna ·

Mary007 skrev:
anser sj att om man siktar på så naturligt resultat som bara möjligt så blir det bäst om mellanrummet är "lagom". är det för tight så finns risken att tuttarna ser lite "för bra ut"  naken

Håller med!

Tycker du ska vara nöjd med det fina resultatet.
Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

Åh, vilken utveckling av dina bröst!! Jättefina med perfekt put! Grattis till superfina bröst:)
Gilla
larison

larison

/ ·

Håller med! Grattis!!
Gilla
null

null

Kvinna ·

Åh TACK vad ni är goa allihopa!! Gud vad glad jag blir! :) Ni får mig att se mina bröst med andra ögon, från att vara jättekritisk och se varenda fel till att känna mig ganska nöjd ändå :) tack! 
Gilla
null

null

Kvinna ·

Mary007 skrev:
Återigen, jätte fina! 👍 ang. mellanrum, så tycker jag din "framifrån" bild var super snygg ju! anser sj att om man siktar på så naturligt resultat som bara möjligt så blir det bäst om mellanrummet är "lagom". är det för tight så finns risken att tuttarna ser lite "för bra ut"  naken :D snyggt blir det onekligen! önskar ibland att jag hade så sj, men som sagt; då blir det lätt lite för "bra". typ som att man har bh som formar brösten fastän man är naken.
mjukheten kommer garanterat bli bättre för dig, mina coh 3'or har mjuknat massor på senare tiden! du som har coh 1 kommer säkerligen få jätte goa bröst när de är "färdig bakta", men det kan ta ett par veckor. tog rätt länge för mig innan jag kunde börja trycka ihop dem o så.

Kännbar rippling för nog vi smala tjejer m liten egen vävnad i princip räkna med, det var jag förberedd på. letade typ rippling, väntade och sökte orolig, och så efter drygt 6 veckor nånting sånt så kom det då. men jag har inte vågor, utan mer som "bucklor". en mini på vänstra, och en på högra som är något större. men som sagt, var förberedd så bryr mig inte om detta. så länge det inte blir synligt så, men det tror/hoppas jag inte! och sen så känner jag endast denna rippling om jag medvetet "framkallar" den med att hösäcka ihop mig ordentligt. och precis som du är det på utsidan av brösten (tror det är vanligaste stället), har inget i klyftan eller under bysten.

Tack ännu en gång för dina peppande ord Mary :) jag håller med angående mellanrummet, vissa stunder är jag glad att jag har lite mellanrum, men oftast vill jag bara få ihop dom liiiite mer.. men du har rätt, det blir mer naturligt med lite mellanrum :) 
Jag var också helt inställd på att få rippling, det kändes liksom som en självklarhet, så jag blev inte heller direkt chockad eller "ledsen" när jag började känna vågor på brösten. För mig syns ripplingen litegrann om jag säckar ihop mig eller böjer mig mycket framåt, men det gör mig inget. Min rippling känns dock lite även när jag står upp (om man drar med fingrarna längs sidorna av brösten), men så länge det inte börjar synas när jag står normalt så kan jag helt klart stå ut med det :) 
Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

Null, hur har läkningen gått hittills? Jag är så nyfiken på din utveckling då du har låg profil, något som jag kanske önskat att jag valt men jag är verkligen nöjd med mitt resultat.
Gilla
null

null

Kvinna ·

Salt26 skrev:
Null, hur har läkningen gått hittills? Jag är så nyfiken på din utveckling då du har låg profil, något som jag kanske önskat att jag valt men jag är verkligen nöjd med mitt resultat.

Hallå! :) läkningen går bara fint, även om jag tycker att allt går sååå långsamt nu. Känns inte som det har hänt någonting alls sedan jag la ut dessa bilder.. Något mjukare har de väl iallafall blivit :) Jag väntar och väntar på att de ska sjunka ner HELT någon gång, jag börjar känna mig mer och mer otålig och nästan ledsen för jag vill bara att de ska vara klara nu haha! Det går så långsamt framåt så jag börjar nästan bli rädd att det kommer vara såhär föralltid nu? Att de inte kommer bli mjukare eller sjunka ner mer. Men å andra sidan så har det faktiskt bara gått ca 8 veckor, och det är ju ett antal månader kvar innan de anses som "klara". Det var väldigt länge sedan jag tog bilder på brösten så det börjar nog bli dags för det, lättare att se hur de utvecklas om man jämför med bilder :)
Hur går det för dig och dina bröst? :) 
Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

Ge det tid det har bara gått åtta veckor:) det kommer hända mycket fram till månad 6. Jag tyckte att mina var stela och inte alls följsamma efter två månader. Den mest markanta skillnaden skedde mellan vecka 2-5, då de tog form men sen utvecklades mina långsamt. Jag har äntligen börjat acceptera mina bröst. Som jag nämnde innan så hade jag kanske valt mindre profil om jag hade kunnat göra om det men då vet jag inte om jag hade fått lika fint resultat. Uppdatera gärna med bilder sen:)
Gilla
null

null

Kvinna ·

Åh, vad skönt att du äntligen börjat känna så! :) du är värd det, så fina bröst som du har!! Jag tycker din profil ser hur bra ut som helst, väldigt naturligt och fint och ser inte alls för stort ut :) Jag blir faktiskt avundsjuk på ditt fina resultat! 
Vet du vad, i förrgår så tog jag faktiskt nya bilder och när jag jämförde med bilderna i detta inlägg så har det faktiskt hänt en del! De har sjunkit mer än vad jag trodde. Jag ser liksom inte förändringarna längre, det går så sakta allting. I början kunde det ju ha skett värsta förändringen under en natt bara :) Precis som du säger så tycker jag också att mina känns såå stela, de går att trycka ihop jättelätt med händerna men när jag provar bhar så känns det som att brösten sitter fast. Men förhoppningsvis så kommer dom "släppa" helt så småningom :) 

Jag ska försöka hinna med att lägga upp bilderna ikväll! :) 

Gilla
null

null

Kvinna ·

Åh, vad skönt att du äntligen börjat känna så! :) du är värd det, så fina bröst som du har!! Jag tycker din profil ser hur bra ut som helst, väldigt naturligt och fint och ser inte alls för stort ut :) Jag blir faktiskt avundsjuk på ditt fina resultat! 
Vet du vad, i förrgår så tog jag faktiskt nya bilder och när jag jämförde med bilderna i detta inlägg så har det faktiskt hänt en del! De har sjunkit mer än vad jag trodde. Jag ser liksom inte förändringarna längre, det går så sakta allting. I början kunde det ju ha skett värsta förändringen under en natt bara :) Precis som du säger så tycker jag också att mina känns såå stela, de går att trycka ihop jättelätt med händerna men när jag provar bhar så känns det som att brösten sitter fast. Men förhoppningsvis så kommer dom "släppa" helt så småningom :) 

Jag ska försöka hinna med att lägga upp bilderna ikväll! :) 

Gilla
Salt26

Salt26

Kvinna ·

Tack snälla du! Jag har äntligen hittat behån som passar bra och som ger den formen som jag är ute efter. Och jag är lite avundsjuk på din lågprofil.. Nä, vi får skärpa oss och vara glada för det vi har:) Vi får tänka på utgångsläget helt enkelt:) Jag kan säga så mycket att de tre månader så tyckte jag att det var så obehagligt att trycka ihop brösten för de satt verkligen fast och jag mådde inte bra av känslan så jag undvek helt att ens försöka. Nu går det så mycket bättre. De guppar lite när jag går och jag älskar det, haha:) Hade varit kul att se din utveckling:)!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem