isglass.87
Kvinna ·
Bröstförstiring med 325cc
Hej. Va och prova ut olika implantat idag och va mest på helspänn. Men kom fram till runda bakom muskeln med 325cc. Tyckte det såg bra ut då, men har börjat oroa mig om dom blir för små. Vill inte ha några jätte tuttar, men ändå stora. Har nu 70A och är 168 lång och väger 53 kg. Vad tror ni? Hur upplever mi era som har lagt in 325cc? Har OP den 3/4. Tacksam för svar.
Sortera efter

linaK
Kvinna ·

isglass.87
Kvinna ·

Cagi00
Kvinna ·

isglass.87
Kvinna ·

linaK
Kvinna ·
rippling heter det när huden blir vågig :) jag har också blivit varnad för det eftersom jag är så smal, så det får bli silimed för mig, minst ripplingsrisk :)

Alma27
Kvinna ·

Cagi00
Kvinna ·

BoobsFeb14
Kvinna ·

isglass.87
Kvinna ·

Alma27
Kvinna ·
Petra.87. Jag tycker om mina bröst i bh eller bikini,nackdelen är att dem försvinner i kläder och det stör mig enormt. :(

isglass.87
Kvinna ·
Alma27. Jag förstår, jag känner mig lite nervös nu. Är så rädd att jag vaknar upp och tycker dom är för små. Jag vill kunna dölja dom i kläder, men vill sammtidigt att dom ska synas ;)
Men dom jag valde fanns ite i större storlek, då skulle det bli dom som va "fylligare" och sen när man läser att skillnaden bara är i mm s vet jag inte hur jag ska göra. Kanske ändrar när jag väl är på klinike =)

Alma27
Kvinna ·

isglass.87
Kvinna ·

isglass.87
Kvinna ·

Starkemom
Kvinna ·
Hade 75 A innan och la in 350 cc och är super nöjd med storleken.. ville inte heller ha stor stora, utan att dom ändå ser naturliga ut. Hoppas du hittar din storlek :-)
När jag frågade min kirurg på konsultation så velade jag lite mellan 325 cc och 350 cc, han tyckte då att jag skulle ta 350 cc då jag annars kanske ångrat mig efteråt. man lägger ändå mycket pengar på OP. Nömnas bör att min kirurg är känd för att inte gå med på onaturligt stora bröst.
Samma vikt men är endast 156 cm lång.

Tallen24
Kvinna ·
Förstår precis hur du känner!! Jag är lika lång som dig och väger väl några kilo mer, så har nog likartade kroppar. När jag kom på min första konsultation hade jag en tanke på att bara gå upp till en B-kupa, ville ju verkligen INTE att det skulle se onaturligt ut... hade typ 325 cc som en maxgräns. Läkaren mätte å klämde och sa att vi nog borde ligga mella 390-420, min första reaktion var VA? Sen fick jag testa och det kändes faktiskt helt ok. På min nästa konsultation sa en sköterska att 460 cc skulle passa min kropp, vilket kändes lite väl stort då jag har väldigt lite underhudsfett och tränar mycket och är själv tvecksam på jag är beredd att gå så stort. Men av att ha snackat med folk med erfarenhet och med läkare så är det många ggr bättre att gå ngn str större. Men hur som helst så måste det kännas rätt för en själv. Bror ju helt på vilken approach du vill uppnå med dina bröst. Hoppas du får ngn klarhet i storleksdjungeln!! :)

isglass.87
Kvinna ·

isglass.87
Kvinna ·

Tallen24
Kvinna ·
Aaa, sorry såg inte det. Men va skönt att det är gjort! Du gjorde garanterat rätt med att gå upp en str! :)

isglass.87
Kvinna ·
är typ lika lång som dig och ska ha samma vikt egentligen, men gått ner några kg nu. vi har samma op datum också förresten, hehe.
jag har iaf kommit fram till MINST 450cc, vill helst ha 500-550cc men ska kolla nu ifall min kirurg går med på det. nu vill ju visserligen inte jag ha bröst som ser jätte propertioneliga ut till min kropp, vill gärna att de ska va lite större, men absolut inga jätte meloner. men efter allt jag läst verkar det ju som att man gärna ska ta i lite mer än vad man tänkt, speciellt om man redan oroar sig för att de kommer bli för små.
jag var inne på typ 350cc från allra första början, men ju mer jag läst och kollat på bilder så är det alltså inte alls vad jag vill längre. Man vänjer sig ju snabbt vid storleken och vissa blir lätt storleksblinda också. 325cc är inte mycket, men jag vet ju heller inte vad du är ute efter, vad du har föreställt dig :-) kolla runt på massa bilder, ser att du inte är silvermedlem än, men googla runt på typ 300-400cc :)