Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pillans

Pillans

Kvinna ·

Bröstförstoring 10/4 Proforma

Bröstförstoring

Tänkte kolla om det finns någon här ute dom ska operera sig på Proforma den 10 april? Ska själv göra det hos Örjan Gribbe. :)

5

Sortera efter

jhojho

jhojho

Kvinna ·

Hej! Jag ska inte opereras idag men jag är bara så nyfiken på hur det har gått för dig?! Vilken storlek tog du? Hoppas allt har gått bra o du mår bra iaf!:)
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

jhojho skrev:

Hej! Jag ska inte opereras idag men jag är bara så nyfiken på hur det har gått för dig?! Vilken storlek tog du? Hoppas allt har gått bra o du mår bra iaf!:)

Hej! Det har gått jätte bra. När oförskämt bra nu efteråt. Men det kanske beror på att det här va tredje gången. :) jag tog uhp 825 och ångrar det inte en sekund! Kände till o med att jag till o med hade kunnat lägga in 925 utan att det skulle se konstigt ut. Haha! När ska du göra? Och vad ska du lägga in?
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

jhojho skrev:

Jag har lagt upp bilder om du vill titta.
Gilla
jhojho

jhojho

Kvinna ·

Hej, va skönt att höra att du mår bra! På de nya bilderna ser det jättebra ut,redan! Hur känns huden? Jag ska lägga in 825cc runfa motiva corse om 6dagar, betalade idag så det är verkligt nu! Är nervös fast att jag har gjort det en gång innan, la in 425cc förra året. Hoppas på att jag mår lika bra som dig om en vecka!:)))
Gilla
Pillans

Pillans

Kvinna ·

jhojho skrev:

Hej, va skönt att höra att du mår bra! På de nya bilderna ser det jättebra ut,redan! Hur känns huden? Jag ska lägga in 825cc runfa motiva corse om 6dagar, betalade idag så det är verkligt nu! Är nervös fast att jag har gjort det en gång innan, la in 425cc förra året. Hoppas på att jag mår lika bra som dig om en vecka!:)))

Tack! Jag är själv nöjd med utseendet. ;) Men vill inte att dom ska lägga sig så mycket mer. Men det kommer dom ju. Huden spänner och det känns stramt. Vissa rörelser är jobbiga men inte farligt alls. Hade föreställt mig smärta igen. Men jag äter knappt Alvedon. Så det är skönt! Jag va också jätte nervös innan... för narkosen. Men när jag berättade om mina rädslor att inte vakna skrattade narkossköterskan ( på ett vänligt sätt) och så att jag visst skulle vakna. Alla var verkligen så snälla! När jag vaknade så hadr jag till o med drömt om min hund under narkosen.. Haha! Viste inte att man kunde det ens. Vaknade pigg och ville bara in i rummet och dricka och äta en macka. :) Varför ska du göra om dina? Ja hoppas du får må som jag för det är verkligen lugnt. Ska till o med jobba imorgon har jag bestämt mig för. :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem