increasedsense
Kvinna ·
24 aug, 2017
Bröstförstoring 28/8
BröstförstoringNu närmar det sig, äntligen! Skall göra min första efterlängtade bröstförstoring på måndag (28/8) på Art Clinic i Göteborg! Jag har många tankar, funderingar och förhoppningar trots att många frågor blivit besvarade utav både andra som gjort implantat men också min kirurg. Jag tänkte att jag skulle, för dem som vill, uppdatera i denna tråden (och på min sida) precis innan operationen men främst efteråt. Vad kan jag förvänta mig i smärta dem första dagarna, hur upplevde ni det? Jobbar som undersköterska och kommer få vara hemma 4 veckor pga arbetstyngden och att det inte direkt finns några andra arbetsuppgifter för mig. * Var smärtan värre eller "mer okej" än vad ni förväntade er? * Hade ni mycket blåmärken? * Vad för typ av smärtlindring erhöll ni? * Blev ni nöjda med resultatet, la ni under muskeln? Vad hade ni för storlek innan resp. efter? Tack på förhand :)
Sortera efter
increasedsense
Kvinna ·
24 aug, 2017
increasedsense
Kvinna ·
25 aug, 2017
Sussiew
Kvinna ·
28 aug, 2017
Miss_C
Kvinna ·
28 aug, 2017
Sussiew
Kvinna ·
28 aug, 2017
Ahh kul Sussiew! Gratis! Hoppas läkningen går fort.
Mollymy
Kvinna ·
28 aug, 2017
increasedsense
Kvinna ·
30 aug, 2017
Miss_C
Kvinna ·
30 aug, 2017
Nu har det gått tre dagar sen jag gjorde mina tuttar! Idag var det den värsta värken gällande morgonen, men en morfintablett och lite kaffe så känns det bättre. Är fortfarande jätte trött, men det känns fantastiskt skönt att äntligen ha gjort detta.
Jag uppdaterar lite mer senare idag. Nu känner jag att jag är lite snurrig. Haha!
Gick från en liten B/stor À till 75D med 375cc anatomiska.
increasedsense
Kvinna ·
30 aug, 2017