Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Issa1995

Issa1995

Man ·

Bröstförstoring 375cc

Bröstförstoring

Hej! Gjorde en bröstförstoring igår och la i 375cc i ena brösten och 355cc i andra. Mina bröst var nästan platta innan, dock va ena lite större därav satte dom in två olika strl på implantaten. Men nu efter operationen så känns brösten sjukt små och inte alls som jag förväntade mig. Trodde de skulle va svullna och mycket större än vad dom är nu. Placerade implantatet under muskeln och vet att lite cc försvinner då, men min kirurg sa till mig att det är knappt så det märks. Känns som jag har max en C kupa om ens det, någon som varit i samma situation och att dom ”växt till sig” med tiden? Känner att jag utan problem nu skulle kunnat stopp in 500cc utan att det blivit i närheten av för stort! Sjukt orolig och missnöjd med strl..

4

Sortera efter

LisaLisa

LisaLisa

Kvinna ·

Jag har opererat mig för 2 dagar sedan och känner tvärtom. Var platt innan. Jag hoppas de krymper efter den värsta svullnaden/spända lagt sig men förstår du hoppas på motsatt effekt. Har läst här på forumet att vissa upplever att brösten blir större efter första tiden medans andra tycker de blir mindre. Är du inte svullen alls? På vissa bilder jag sett verkar bröstmusklerna hålla in implantaten rejält för att senare släppa fram brösten, har du så kanske?
Gilla
Marina

Marina

Kvinna ·

Precis det sista tänkte jag på - på många är muskeln stram och det kan ta uppåt 2-3 månader för den att helt ge med sig så att brösten mjuknar och implantaten tillåts få sin plats ordentligt. Det är absolut ingen anledning att noja ännu! Det är alldeles för tidigt att se resultatet. 🙂
Gilla
Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Hej kolla med din läkare om du skulle kunna på byta till större
Gilla
Klabbelito

Klabbelito

Kvinna ·

Hej, Var genomförde du din operation? Jag skall göra en bröstförstoring och då sa min kirurg att jag inom ett år skulle kunna få byta implantat om jag är missnöjd med storleken. (Jag bekostar själv de nya implantatet men de bekostat operationen). Hälsningar Klara
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem