Twiggy19
Kvinna ·
12 nov, 2013
Bröstförstoring 450/325cc 6 veckor
Nu så har det gått ett par veckor sedan jag opererade mig.
Allt har verkligen gått helt perfekt och jag kunde inte vara mer nöjd! brösten känns som en del av mig och dom har mjuknat så pass att jag inte känner någon skillnad på mjukhet i brösten nu än innan operationen (jag kan inte ens känna implantaten eller implantatkanterna om jag så ens försöker om det är normalt vet jag dock ej:P).
Jag har heller inte fått någon muskelpåverkan, db rippling eller något sådant och jag hoppas verkligen det fortsätter på detta vis.
Den enda komplikationen jag har haft är att jag fick en liten infektion på mitt ena bröst där jag har ett ankarärr men det är snart helt borta :) För dom som undrar så gjorde jag lollipoplyft på vänstra bröstet och ankarlyft på det högra:)
Sen så vill jag också tillägga att jag rekommenderar kosmetisk kirurgi och den fantastiska kirurgen Ivan Letterfors till 100% kunde inte vara lyckligare och denna operationen har förändrat mitt liv till det bättre.
Istället för att inte ens kunna kolla på mina bröst i spegeln till att jag vill kolla på dom hela tiden ^^ det är en bra känsla det<3
Sortera efter

Cagi00
Kvinna ·
12 nov, 2013
Grattis till fantastiskt resultat! Kanonsnygga! :)
Gilla

Twiggy19
Kvinna ·
12 nov, 2013
Cagio00: Tack så jättemycket :D
Gilla

Pygme
Kvinna ·
12 nov, 2013
Superfina!
Gilla

minis
Kvinna ·
12 nov, 2013
Jättefina! Vad fick du betala för förstoring + lyft ? Vart i jkpg ligger kliniken ?
Gilla

Twiggy19
Kvinna ·
12 nov, 2013
minis : 47500kr betalade jag. jag fick det några tusenlappar billigare då vi först bara skulle göra minilyft på det ena men sedan på op dagen så tyckte inte ivan det räckte så det blev lyft på båda och då så höll dom fortfarande fast vid priset på 47500kr :) kliniken ligger på barnarpsgatan 19. Väldigt nära resecentrum. tar högst 3 min att gå från jönköpings resecentrum till kliniken :) http://www.kosmetiskkirurgi.se/html/jonkoping-kosmetiskkirurgi.htm
Gilla

Mamamia
Kvinna ·
12 nov, 2013
Han kan sitt han!! Är han generös med korr??
Gilla

Twiggy19
Kvinna ·
12 nov, 2013
mamamia: ja det kan han verkligen! vet inte så mycket om korr då jag inte behövt och troligtvis inte kommer behöva det. Men han verkar ta en väldigt stolthet i sitt arbete så om något inte blir bra så tror jag han skulle göra vad han kan för ett lyckat resultat :) det är uppfattningen som både jag och nära vänner som opererats av han har :)
Gilla