Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Camilla 80

Camilla 80

Kvinna ·

Bröstförstoring 500 cc

Bröstförstoring

Hej jag har idag varit på konsultation hos Örjan gribbe och jag va helt säker på att jag skulle behöva lyfta och förstora men Örjan tyckte inte jag behövde det. Jag har ammat 3 barn och har en del bristningar och lite löst skinn vill absolut inte ha stora häng sillisar. Nån som har förstorat utan lyft och haft lite häng innan dela gärna med er av vad ni tycker om op. Jag fick op den 25 feb. om jag vill men jag är lite tveksam om det är för snart vill se bilder här men det går ju inte än :-( Örjan tyckte oxå att jag skulle ha high profile 450 eller 500 inte moderate plus förå behöver jag göra ett lyft sa han . Hjälp mig beslutsångest deluxe :-)

15

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Ellmay

Ellmay

Kvinna ·

Gå till Patrik Höijer på Laser & Estetik, var först hos Örjan, bokade in operation men sista veckan har jag blivit mer och mer osäker, dels över allt jag läst här inne men även efter reflektioner över min konsultation. Ringde L&E igår eftermiddag och fick tid idag till Patrik, det var verkligen som dag och natt, vi hade ett långt samtal där han ställde massa frågor och vi diskuterade hit och dit, kändes så rätt! Tvekade inte en sekund att jag ville bli opererad av honom istället.. Fick OP tid nu på fredag!!

Jag rekomenderar också ännu en konsultation!

Lycka till!

Gilla
Camilla 80

Camilla 80

Kvinna ·

Jag funderar oxå på det men jag gillade Örjan och han har besvarat mina mejl snabbt och ringde även upp för att besvara mina frågor . Jag mätte mig från halsgropen ner till bröstvårtan och det vart 20 cm och då ska det inte va aktuellt med ett bröstlyft. Ja det visar sig om jag blir nöjd annars får jag lyfta :-)
Gilla
Bennybob

Bennybob

Kvinna ·

Hej! Kan du inte lägga in en förebild? Jag har nämligen också ammat så mina bröst har förlorat all fasthet så jag har tänkt gå på en konsultation hos Örjan i sommar och förhoppningsvis boka en op till hösten :) Men jag är så osäker på om jag kommer behöva lyfta eller om det räcker med att fylla ut så därför skulle det vara kul att se ditt utgångsläge när han sagt att du inte behöver lyft. Lägger man in en avklädd bild så kan man även snabbare bli silver och se andras bilder :)
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Jag har lagt in utan lyft :-) finns bilder
Gilla
Boobis70

Boobis70

Kvinna ·

Angel14 skrev:
Lycka till på tisdag. Uppdatera efter om hur det hade gått.
Gilla
Bennybob

Bennybob

Kvinna ·

Jätte fina! :) kunde du välja ganska fritt bland storlekar eller var 700cc det minsta du kunde lägga i för att fylla ut ordentligt? :)
Gilla
Bennybob

Bennybob

Kvinna ·

Angel14 skrev:
Jag valde besvara men det syntes inte att det var dig jag frågade, men du ser min fundering i inlägget över :)
Gilla
Nina

Nina

Kvinna ·

Jag skall också bara fylla ut. Min är tomma efter två barn. Jag har 20 cm från halsgropen till vårtan :) Hos Patrik Höijer kan man även enbart förstora och skulle man vilja lyfta inom ett år behöver man enbart lägga mellanskillnaden till paketpriset i efterhand. I mitt fall som bokade enligt förra årets priser avser det enbart 20000 ist för 34000 :) Jag skall förmodligen lägga in mentor HP coh 2 500-550 cc delvis bakom :)
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Bennybob skrev:
Jätte fina! :) kunde du välja ganska fritt bland storlekar eller var 700cc det minsta du kunde lägga i för att fylla ut ordentligt? :)
Jag vet inte vad som skulle krävas för o fylla ut, jag ville ha stora från början så :-)
Gilla
Mirre

Mirre

Kvinna ·

Jag trodde oxå att jag skulle behöva lyft då jag hade lite häng. Men det tyckte inte min kirurg. Jag har 560 allergan extra high profile och är SUPERNÖJD! Du kan se bilder på min sida
Gilla
Bennybob

Bennybob

Kvinna ·

Mirre skrev:
Jag trodde oxå att jag skulle behöva lyft då jag hade lite häng. Men det tyckte inte min kirurg. Jag har 560 allergan extra high profile och är SUPERNÖJD! Du kan se bilder på min sida
Snygga! Måste fråga dig också, valde du storlek själv eller fick du ett minsta alternativ för vad som skulle behövas för att fylla ut? :) jag skulle bli jätte glad om jag slipper lyfta men samtidigt så vill jag inte ha för stora så är lite orolig för att jag kommer behöva göra större än vad jag vill om jag inte lyfter "/ har en förebild på min sida, har inte världens bästa utgångsläge tyvärr!
Gilla
Angel14

Angel14

Kvinna ·

Bennybob skrev:
Mirre skrev:
Snygga! Måste fråga dig också, valde du storlek själv eller fick du ett minsta alternativ för vad som skulle behövas för att fylla ut? :) jag skulle bli jätte glad om jag slipper lyfta men samtidigt så vill jag inte ha för stora så är lite orolig för att jag kommer behöva göra större än vad jag vill om jag inte lyfter "/ har en förebild på min sida, har inte världens bästa utgångsläge tyvärr!
Jätte snygga mirre, nu blir jag ännu mer taggad inför min op ;D
Gilla
Mirre

Mirre

Kvinna ·

Tack snälla ni :) Det var min kirurg som rekommenderade just den storleken för att få bästa möjliga resultat utan lyft. Så stora som möjligt och med extra hög profil för att fylla ut. Hade jag tagit större så hade jag behövt göra ett lyft. Är superglad att jag slapp det och älskar mina bröst :)
Gilla
Camilla 80

Camilla 80

Kvinna ·

Jag försökte lägga ut en bild på mitt utgångsläge men fick inte det då jag inte är silvermedlem än :-( återkommer om jag blir det :-)
Gilla
Camilla 80

Camilla 80

Kvinna ·

Det ligger en bil i mitt galleri !
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem