Camilla 80
Kvinna ·
Bröstförstoring 500 cc
Hej jag har idag varit på konsultation hos Örjan gribbe och jag va helt säker på att jag skulle behöva lyfta och förstora men Örjan tyckte inte jag behövde det. Jag har ammat 3 barn och har en del bristningar och lite löst skinn vill absolut inte ha stora häng sillisar. Nån som har förstorat utan lyft och haft lite häng innan dela gärna med er av vad ni tycker om op. Jag fick op den 25 feb. om jag vill men jag är lite tveksam om det är för snart vill se bilder här men det går ju inte än :-( Örjan tyckte oxå att jag skulle ha high profile 450 eller 500 inte moderate plus förå behöver jag göra ett lyft sa han . Hjälp mig beslutsångest deluxe :-)
Sortera efter

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Ellmay
Kvinna ·

Camilla 80
Kvinna ·

Bennybob
Kvinna ·

Angel14
Kvinna ·

Boobis70
Kvinna ·

Bennybob
Kvinna ·

Bennybob
Kvinna ·

Nina
Kvinna ·

Angel14
Kvinna ·

Mirre
Kvinna ·

Bennybob
Kvinna ·

Angel14
Kvinna ·

Mirre
Kvinna ·

Camilla 80
Kvinna ·

Camilla 80
Kvinna ·
Gå till Patrik Höijer på Laser & Estetik, var först hos Örjan, bokade in operation men sista veckan har jag blivit mer och mer osäker, dels över allt jag läst här inne men även efter reflektioner över min konsultation. Ringde L&E igår eftermiddag och fick tid idag till Patrik, det var verkligen som dag och natt, vi hade ett långt samtal där han ställde massa frågor och vi diskuterade hit och dit, kändes så rätt! Tvekade inte en sekund att jag ville bli opererad av honom istället.. Fick OP tid nu på fredag!!
Jag rekomenderar också ännu en konsultation!
Lycka till!