Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

15 feb, 2011

Bröstförstoring, 70B innan,pratat om att lägga in 350 cc för lite?

Bröstförstoring

Jag har varit på konsultation och bokat tid för operation den 28mars. Valde 350 cc mentor runda då, testade även 400cc men kändes lite för stort och klumpigt men efter att man läser att många gärna ändå önskat att de lagt in mer så där i efterhand så blir man fundersam? Vart hamnar man i bh strl om man e 70B nu och lägger in 350cc, 375 cc kanske skulle va ett alternativ mitt emellan.. försvinner de typ 50cc när inplantatet väl sitter där de ska? Hört detta med? mvh Johanna

56

Sortera efter

artgecko

Kvinna ·

20 feb, 2011

egentligen känner ja att jag borde sluta haka upp mig på storleken och vänta tills min andra konsultation där ja f¨r testa. för ja kommer verkligen inte komma fram till ngt vettigt av att vela fram och tillbaka, så känner ju mest att ja borde ta en paus från det här forumet och koncentrera mig på skolan och allt annat ja har för mig fram tills det närmar sig..
allt velande ger knappast gnt, men det känns bra om man kan hjälpa ngn med att dela med sig allt man lärt sig.. för när ja precis blev medlem kunde jag knappt ngt om cc och muskelpåverkan och framför eller bakomplacering, men nu känns de som att ja har hyffsat bra koll på det mesta... (i teorin iaf, i praktiken är ja totaltvilsen)

Gilla

Anonym användare

20 feb, 2011

:))

Gilla

ida2

Kvinna ·

20 apr, 2012

molly ,dina ser faktist snarare ut som C än b, men du helt säker på att bara hade b före?:)

Gilla

40plus

Kvinna ·

20 apr, 2012

Hej måste ställa en fråga. Har du fått naturligt resultat av dom runda inläggen? Är orolig att det ska bli en kant upptill ( att man ser rundningen).
Gilla

Donnan

Kvinna ·

20 apr, 2012

Jag har 70A och funderar på att sätta in 350 cc..men svårt att veta om det blir för litet eller för stort :P är ganska liten annars oxå så vill inte ha för stora.

Gilla

Micciee

Kvinna ·

20 apr, 2012

Jag hade min OP för lite mer än 2 veckor sen nu, jag la in mentor 375cc HP delvis bakom. Jag var också rädd för att få för stora efteråt men är jätte nöjd just nu, helt perfekta och jag är rätt smal upptill. Hade 70B innan, gå in och kolla på min bild så får ni en liten uppfattning.
Gilla

Donnan

Kvinna ·

20 apr, 2012

Ahh dom flesta är nog nervös över att välja storlek..är ju något som man ska gå med längeeeeeee :P

Jag tror att det max blir 350 cc. Vill att det ska synas att det är fake men inte för mycket ;)

Kul att du är nöjd!! Hur känner du nu efter 2 veckor? Har då tagit ledigt 3 veckor från jobbet då jag har ett väldigt tungt jobb.

Gilla

Micciee

Kvinna ·

20 apr, 2012

Jag tror garanterat att du skulle kunna ta 375cc som mig. Är det HP du vill ha? Jag tycker inte att mina ser jätte fake ut faktiskt :) Jag mår kanon bra nu efter 2 veckor, jag började jobba efter 10 dagar och jag jobbar i klädbutik, inte jätte tungt arbete. Jag hoppas du kommer underfund med vad du vill ha! All lycka till :)
Gilla

Donnan

Kvinna ·

20 apr, 2012

Vad betyder HP? haha är inte så insatt i allt här ännu ;)

Du har ju jättefina boobs!! Fast då är du ungefär 10 cm längre än mig oxå haha..fast inte sån stor skillnad på 350 å 375 :)

Gilla

imbra

Kvinna ·

20 apr, 2012

Ja, de ser stora ut, men väldigt fina i form osv. Börjar tveka nu att 400 blir för mkt på mig... jag har också 70 b, tom 70 c på vissa. är kortare än Sofie, men väger 5 kg mer... Verkligen toppen att POF finns så man har lite att jämföra med. Tycker absolut att storleken är snygg, inget snack om det. Men jag som sportar så mkt, det får inte bli otympligt!

Gilla

Micciee

Kvinna ·

20 apr, 2012

HP = high profile, lite mer put än t.ex mellan profilen :) Ja men precis, skiljer inte mycket alls på 350 och 375 så därför skulle du nog kunna gå upp, tycker mina var stora till en början då man inte var van, men man vänjer dig såååå snabbt! Jag var ute efter en normalt size, inte för små men inte för stora och det här blev perfekt :) men kör på det du känner dig bekvämast i! Det är ju du som ska bära dom ;)
Gilla

Donnan

Kvinna ·

21 apr, 2012

Aha då är jag med och ja jag har tänkt att ta HP :)

Ja jag ska testa lite storlekar när jag ska dit så får se.

Men dina är iaf jättefina så jag förstår att du är nöjd :)

Gilla

Miss.B

Kvinna ·

21 apr, 2012

Jag hoppar på här...

Jag har varit på konsultation både hos Peter Cosmo och Johan Nordqvist och båda två sa att om man tvekar mellan två storlekar ska man köra på de största implantaten...Jag citerar Johan " Du ska gå härifrån med fjärilar i magen att det kanske blir för stort"...kul kille, den där Johan😀

Jag funderar på implantat från 400cc-450cc och jag kan helt enkelt inte bestämma mig (borde ju ta 450 enligt Johans teori)...Jag vill absolut inte att de ska bli jättebomber som bara är i vägen när man tränar eller som ser ut som två "tjocka" blaffor....👎

Intressant när man jämför dessa två storlekar och tittar i galleriet här på sidan på tjejersom har dessa storlekar tycker jag ibland att 400cc ser större ut än 450cc och det måste ju bero på individuella förutsättningar, typ av implantat, put mm...MEN JAG VILL GÖRA RÄTT VAL!!!😛

Hälsningar,

Miss.B

Gilla

Micciee

Kvinna ·

21 apr, 2012

Tack!! :D var inne och tittade på dina förebilder för att få en uppfattning, jag tycker garanterat 375cc Hp på dig! Kommer passa dig jätte bra! Och som miss.b sa, väljer man mellan 2 olika storlekar så ta det större, försvinner lite när man lägger bakom också :)
Gilla

Donnan

Kvinna ·

21 apr, 2012

Vet du om man kan lägga ut förebilden nånstans? hade behövt lite mer hjälp :)

Gilla

Micciee

Kvinna ·

21 apr, 2012

Jag tror att du ska kunna starta en tråd och lägga upp den där sp kanske du kan få lite tips? :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem