Anonym användare
15 feb, 2011
Bröstförstoring, 70B innan,pratat om att lägga in 350 cc för lite?
BröstförstoringJag har varit på konsultation och bokat tid för operation den 28mars. Valde 350 cc mentor runda då, testade även 400cc men kändes lite för stort och klumpigt men efter att man läser att många gärna ändå önskat att de lagt in mer så där i efterhand så blir man fundersam? Vart hamnar man i bh strl om man e 70B nu och lägger in 350cc, 375 cc kanske skulle va ett alternativ mitt emellan.. försvinner de typ 50cc när inplantatet väl sitter där de ska? Hört detta med? mvh Johanna
Sortera efter
artgecko
Kvinna ·
20 feb, 2011
Anonym användare
20 feb, 2011
:))
ida2
Kvinna ·
20 apr, 2012
molly ,dina ser faktist snarare ut som C än b, men du helt säker på att bara hade b före?:)
40plus
Kvinna ·
20 apr, 2012
Donnan
Kvinna ·
20 apr, 2012
Jag har 70A och funderar på att sätta in 350 cc..men svårt att veta om det blir för litet eller för stort :P är ganska liten annars oxå så vill inte ha för stora.
Micciee
Kvinna ·
20 apr, 2012
Donnan
Kvinna ·
20 apr, 2012
Ahh dom flesta är nog nervös över att välja storlek..är ju något som man ska gå med längeeeeeee :P
Jag tror att det max blir 350 cc. Vill att det ska synas att det är fake men inte för mycket ;)
Kul att du är nöjd!! Hur känner du nu efter 2 veckor? Har då tagit ledigt 3 veckor från jobbet då jag har ett väldigt tungt jobb.
Micciee
Kvinna ·
20 apr, 2012
Donnan
Kvinna ·
20 apr, 2012
Vad betyder HP? haha är inte så insatt i allt här ännu ;)
Du har ju jättefina boobs!! Fast då är du ungefär 10 cm längre än mig oxå haha..fast inte sån stor skillnad på 350 å 375 :)
imbra
Kvinna ·
20 apr, 2012
Ja, de ser stora ut, men väldigt fina i form osv. Börjar tveka nu att 400 blir för mkt på mig... jag har också 70 b, tom 70 c på vissa. är kortare än Sofie, men väger 5 kg mer... Verkligen toppen att POF finns så man har lite att jämföra med. Tycker absolut att storleken är snygg, inget snack om det. Men jag som sportar så mkt, det får inte bli otympligt!
Micciee
Kvinna ·
20 apr, 2012
Donnan
Kvinna ·
21 apr, 2012
Aha då är jag med och ja jag har tänkt att ta HP :)
Ja jag ska testa lite storlekar när jag ska dit så får se.
Men dina är iaf jättefina så jag förstår att du är nöjd :)
Miss.B
Kvinna ·
21 apr, 2012
Jag hoppar på här...
Jag har varit på konsultation både hos Peter Cosmo och Johan Nordqvist och båda två sa att om man tvekar mellan två storlekar ska man köra på de största implantaten...Jag citerar Johan " Du ska gå härifrån med fjärilar i magen att det kanske blir för stort"...kul kille, den där Johan😀
Jag funderar på implantat från 400cc-450cc och jag kan helt enkelt inte bestämma mig (borde ju ta 450 enligt Johans teori)...Jag vill absolut inte att de ska bli jättebomber som bara är i vägen när man tränar eller som ser ut som två "tjocka" blaffor....👎
Intressant när man jämför dessa två storlekar och tittar i galleriet här på sidan på tjejersom har dessa storlekar tycker jag ibland att 400cc ser större ut än 450cc och det måste ju bero på individuella förutsättningar, typ av implantat, put mm...MEN JAG VILL GÖRA RÄTT VAL!!!😛
Hälsningar,
Miss.B
Micciee
Kvinna ·
21 apr, 2012
Donnan
Kvinna ·
21 apr, 2012
Vet du om man kan lägga ut förebilden nånstans? hade behövt lite mer hjälp :)
Micciee
Kvinna ·
21 apr, 2012
egentligen känner ja att jag borde sluta haka upp mig på storleken och vänta tills min andra konsultation där ja f¨r testa. för ja kommer verkligen inte komma fram till ngt vettigt av att vela fram och tillbaka, så känner ju mest att ja borde ta en paus från det här forumet och koncentrera mig på skolan och allt annat ja har för mig fram tills det närmar sig..
allt velande ger knappast gnt, men det känns bra om man kan hjälpa ngn med att dela med sig allt man lärt sig.. för när ja precis blev medlem kunde jag knappt ngt om cc och muskelpåverkan och framför eller bakomplacering, men nu känns de som att ja har hyffsat bra koll på det mesta... (i teorin iaf, i praktiken är ja totaltvilsen)