Jenny333
Kvinna ·
28 jun, 2021
Bröstförstoring Aug-Sept 2021
BröstförstoringHeeeeeej! Konsultation klar och tid bokad för operation. Längtar så jag blir galen. Fler som ska operera sig runt då jag ska? Jag ska göra det den 25 Augusti, hos Chris på Diamond Plastikkirurgi. För mig blir det Motiva Round 450cc, inget lyft behövdes.
Sortera efter
Jenny333
Kvinna ·
04 jul, 2021
Jenny333
Kvinna ·
04 jul, 2021
Har op 12/8 men är fortfarande helt förvirrad när det gäller storlek och vad de betyder. Men ser fram emot det så himla mycket!!
Mint
Kvinna ·
04 jul, 2021
Jmn88
Kvinna ·
04 jul, 2021
Japp det blir round. Opererar mig den 35:e som är en onsdag. Sen är jag ledig den och veckan efter. Möjlighet att vara ledig längre om jag behöver. Har eget företag så behöver komma tillbaka så får jag kan dock. Men kommer behöva hjälp med alla tunga lyft. Bär flera ton i veckan. Hur länge ska du vara sjukskriven?
Jmn88
Kvinna ·
04 jul, 2021
Har bara berätta för 3 av mina vänner med två helt olika reaktioner. Den första tyckte att ”va fan… ska jag få skämmas med nå tuttlisa nu” och den andra peppade och tyckte att det var jätteroligt.
Min kille vet såklart också . Han däremot har berättat för flera av sina vänner där de diskuterar läkare, kliniker, sina tjejers implantat (de som har) och vad vad deras tjejer önskar för implantat (de som funderar på op).
Jmn88
Kvinna ·
20 jul, 2021
Jenny333
Kvinna ·
21 jul, 2021
Jag blev tvungen att avboka min operation i september, har aldrig varit så besviken i hela mitt liv tror jag. Läkare har hittat något som kan kräva operation och eventuellt behandling som kommer kräva mycket av min kropp för att återhämta sig så jag måste lägga brösten på is ett tag tills jag vet mer hur hösten och vintern ser ut. Jag kommer fortsätta följa er men på lite mer avstånd, lycka till tjejer!
Guld87
Kvinna ·
21 jul, 2021
Guld87
Kvinna ·
21 jul, 2021
LillaLilja
Kvinna ·
04 aug, 2021
LillaLilja
Kvinna ·
04 aug, 2021
Ladybug-
Kvinna ·
07 aug, 2021
annjo
Kvinna ·
09 aug, 2021
Jenny333
Kvinna ·
17 aug, 2021
Åh bästa Chris. Han är fantastisk. Varit på konsultation hos honom för låren. Men funderar på att ta brösten först nu istället ? Vad betalar du?
Stort lycka till. Följer med spänning.
Varför hoppas du på att få lägga framför muskeln??