Fint
Kvinna ·
Bröstförstoring bakom muskel 275cc
Bröstförstoring bokom muskel! Hur är muskel för vardag liv? Känner ni av muskel vad ni gör? Jag har bröstförstoring bakom muskel 275cc nu är 3 mån. Jag känner av implantat rör sig när jag använda muskel. Det gör inte ont. Har ringt kirurg hon sa det blir så när man använda muskel. Är det normal ? Ni som Brösförstoring bakom muskel? Ska träffas kirurg imon.
Sortera efter

FloEmi
Kvinna ·
Det känns ju som man borde göra detta. Jag har lite mer instoppat å har bara haft mina i 12 dagar men känner det emellanåt. Å tror man kommer fortsätta göra detta för har 2 vänner som gått med sina ca 4 månader å dem känner av sina i olika situationer. Å styrkan är inte riktigt där än heller för tex armhävningar
Gilla

Fint
Kvinna ·
Jag träff kirugr iförgår o kollade. Det va nomal att känner av när man använ muskel. Skön!! Bröst flyttar sig normal när jag använd muskel . Bara jag inte van med dem. Jag behövd inte har teip mera sa min kirurg. Fick fin feecbac från min kirugr att mina bröst ser inte som op.:)det som jag önska!!! Det känner jätte bra. Nu är kul att köpa bh:)
Gilla