Liljan23
Kvinna ·
07 sep, 2013
Bröstförstoring den 16/10-2013
Hej alla ni där ute. Jag sitter här och funderar över min bröst operation som nu snart ska ske. Jag har träffat Peter Tarnow och han verkar vara jätte snäll och hjälpsam, Men jag vet inte vilken stl jag ska ta på implantatet, (bakom eller framför muskel... Någon som vet om det är någon skillnad på priset gällande 500cc eller 600 cc? Snälla hjälp mig, jag fattar inte vad jag ska ta mig till.. tror ni att 500 cc bli för stort/litet (168cm, 62kg) kramar
Sortera efter

Dolly96
Kvinna ·
07 sep, 2013
Hakar på här funderar själv på nånting mellan 500-600.
Det låter stort men det borde nog passa bra till din och min vikt och längd.
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
07 sep, 2013
låter bra det! Jo men jag är så rädd att jag ska känna att dom är för små också, vill ha ganska stora :P Men sen är det ju bakom muskeln och det är jag fundersam över. :)
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
07 sep, 2013
Ingen som har lust att berätta om bröstop.. jag är helt vilsen 🤭
Gilla

henrietta
Kvinna ·
14 sep, 2013
Liljan23: Vad är din uppfattning om dr Tarnow? Skall själv dit på konsultation i veckan & sen ev. göra en bröstförstoring innan jul.
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
14 sep, 2013
henrietta skrev:
Liljan23: Vad är din uppfattning om dr Tarnow? Skall själv dit på konsultation i veckan & sen ev. göra en bröstförstoring innan jul.
Gilla

henrietta
Kvinna ·
14 sep, 2013
Tack för ditt svar. Har bara hört bra om honom men det är alltid intressant att höra andras åsikt.
Det var snabbt jobbat att få op.tid knappa månaden efter konsultationen!
Uppdatera gärna fram över så vi (jag) får reda på hur det gått.
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
var så lite så, ja jag frågade också andra om peter innan jag skulle dit. Jag tror att du kommer bli nöjd :) Men känner du inte att det klickar så finns ju fler kirurger, men som sagt tror jag att du kommer gilla honom och det känns som om man är i trygga händer :) Jag kommer uppdatera allt här inne :)
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
15 sep, 2013
där ja ska operera mig (klinik34) så betalar man samma pris för alla storlekar:D
Gilla

henrietta
Kvinna ·
15 sep, 2013
Liljan23 skrev:
var så lite så, ja jag frågade också andra om peter innan jag skulle dit. Jag tror att du kommer bli nöjd :) Men känner du inte att det klickar så finns ju fler kirurger, men som sagt tror jag att du kommer gilla honom och det känns som om man är i trygga händer :) Jag kommer uppdatera allt här inne :)
Toppen! 👍
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
👍 skööönt!
Solzon skrev:
där ja ska operera mig (klinik34) så betalar man samma pris för alla storlekar:D
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
15 sep, 2013
Ja verkligen för då kan man verkligen ta den storlek man verkligen vill;)
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
Solzon skrev:
Ja verkligen för då kan man verkligen ta den storlek man verkligen vill;)Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
herregud hur jag skriver
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
15 sep, 2013
Nej de tror jag inte ja är mycket kortare en dig och ja ska nog sätta in 500cc du har ju längden och vikten för de ska du sätta framför/bakom? Runda eller dropp?
Gilla

jordan75
Kvinna ·
15 sep, 2013
Liljan23 skrev:
Hej hej :) Ja han är super snäll och trevlig och så, men man måste fråga lite själv, är min uppfattning. Jag lyssnade helt på vad han tyckte skulle passa mig. och så har du en gullig sköterska Helena heter hon, där får du också lite svar på saker å ting. men Jag rekomenderar honom, han har säkert en tid till dig innan jul :) jag fick jätte snabbt :) Hej, är också intresserad av Peter Tarnows tjänster. Gick du på konsultation hos någon annan innan du bestämde dig?
Gilla

Missanonym
Kvinna ·
15 sep, 2013
Jag tänkte fråga vad kostar 500 hos Peter?
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
jordan75 skrev:
Liljan23 skrev:
Hej hej :) Ja han är super snäll och trevlig och så, men man måste fråga lite själv, är min uppfattning. Jag lyssnade helt på vad han tyckte skulle passa mig. och så har du en gullig sköterska Helena heter hon, där får du också lite svar på saker å ting. men Jag rekomenderar honom, han har säkert en tid till dig innan jul :) jag fick jätte snabbt :) Hej, är också intresserad av Peter Tarnows tjänster. Gick du på konsultation hos någon annan innan du bestämde dig?
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
Solzon skrev:
Jag tänkte fråga vad kostar 500 hos Peter?Gilla

jordan75
Kvinna ·
15 sep, 2013
Liljan23 skrev:
Hej, jasså va roligt :) nej jag var bara hos honom, men jag ringde och pratade i telefon med andra. jag tyckte helt enkelt att dom hade det bästa bemötandet på telefon :) det klickade som sagt direkt och jag såg ingen anledning att gå någon annanstans :) Vad skönt att det gick bra. Jag har läst mycket bra honom här på forumet. Tänkte eventuellt kontakta honom för en konsultation. 🙂
Gilla

Liljan23
Kvinna ·
15 sep, 2013
Solzon skrev:
Nej de tror jag inte ja är mycket kortare en dig och ja ska nog sätta in 500cc du har ju längden och vikten för de ska du sätta framför/bakom? Runda eller dropp?Gilla