Sanjal
Kvinna ·
30 jun, 2024
Bröstförstoring höst 2024
BröstförstoringHej alla! Jag har bestämt mig för att förstora mina bröst och har precis bokat in en konsultation i augusti. Allting är väldigt nytt och har inte bestämt mig än för vilken klinik eller doktor jag vill operera mig hos. Vore kul att följas åt om det är fler som ska operera sig i höst/vinter :)
Sortera efter
Malin24
Kvinna ·
06 aug, 2024
LisaaB
Kvinna ·
06 aug, 2024
Melly
Kvinna ·
07 aug, 2024
Vilda14
Kvinna ·
08 aug, 2024
Hello!
Var på konsultation hos Fredrik Gewalli på Carlanderska i Göteborg den 16/5, har op bokad 24/9. Är SÅ galet nervös!
Lunita
Kvinna ·
10 aug, 2024
Sanjal
Kvinna ·
07 sep, 2024
Konsultationen var hos patrik, han gav ett proffsigt intryck! Men lär gå till baka för en till, för jag var nog inte så tydlig med vad jag ville ha. Man får ju se simulerade bilder av hur det kommer se ut med implantat i, och kände mig väl lite besviken tbh.
Känner du i efterhand att du hade velat köra en bröstoperation innan barnen eller är du nöjd med att ha väntat?
Sanjal
Kvinna ·
07 sep, 2024
Är så rädd att hamna i just det, att 300cc kommer bli för litet (när man läser om alla andras känslor efteråt)... är platt idag, så egentligen kommer allt kännas "stort" men man vill ju helst att operationen ska vara värt det liksom....
Gumsan82
Kvinna ·
07 sep, 2024
Sanjal
Kvinna ·
08 sep, 2024
Hej
Ny här, skönt att ha hittat till detta forum. Varit på konsultation och har tid för operation 9/9. Är sjukt nervös men väldigt förväntansfull. ??
Det som varit svårast är storleken, det jag funderar på är om 350 blir större om man har lite större bröst innan än om man lägger in 350 och en lite mindre bröst?
Gumsan82
Kvinna ·
09 sep, 2024
Jousi
Kvinna ·
09 sep, 2024
LisaaB
Kvinna ·
10 sep, 2024
Kul tråd att följa :) jag har också äntligen bestämt mig och har inbokad op i november. Så nervös och vänder upp och ner på bilder, trådar och funderar ständigt på val av cc och projektion haha. Blir man någonsin helt säker och tillfreds med sitt val tro??
Jousi
Kvinna ·
10 sep, 2024
LisaaB
Kvinna ·
13 sep, 2024
Det är ju det haha, jag kan inte bestämma om jag ska ta i och köra på full 425/450cc eller Demi 360/380. Många verkar som sagt önskat större? vad har du idag och vad vill du du gå upp till? Jag vill ju ha fylligare bröst med klyfta och lite överpool men är samtidigt rädd att full ska bli enorma, onaturliga och det ser ut som en konstant push up. Kan full bli ”naturliga” tro?? jag hoppas ju på lite droppform med round fast med överpool.
Booobie23
Kvinna ·
13 sep, 2024
Jousi
Kvinna ·
13 sep, 2024
LisaaB
Kvinna ·
14 sep, 2024
Dina är ju snygga! Har funderat på ergonomix men som du säger är jag orolig att överpoolen försvinner där också. Ser att du varit hos Patrik. Var du nöjd med honom? Velat mellan Patrik och Said men jag bokade tillslut op hos Said. Börjar dock vela igen…
Boobmom
Kvinna ·
14 sep, 2024
Soon
Kvinna ·
15 sep, 2024
LisaaB
Kvinna ·
15 sep, 2024
Hejsan, hoppar in i tråden då jag också ska operera mig i oktober. Har valt mentor High profile 450cc framför bröstmuskeln. Vid konsultationen sa läkaren att jag skulle behöva 600cc om jag ville fylla ut mina utarmade bröst efter 2 graviditeter. Men hon påpekade även att det kunde bli svårare att hitta kläder som passar och att jag ska klara av vikten i sig. Jag har fortfarande 80B och innan barn 80D. Jag blev dock rädd när jag fick känna vikten på inläggen. Men inser nu att jag kanske kommer ångra mig.