Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
julie profilbild

julie

Kvinna ·

11 mar, 2012

Bröstförstoring i april 2012? Någon?

Bröstförstoring

Jag funderar på en op i april. För ett år sedan gjorde jag förminskning och lyft pga mina hängiga jättebröst. Nu har jag en tanke på att fixa till ärren samt förstora. Men ska utomlands i början av juli och är orolig att jag behöver ha på mig den där  sportbhn då. Erfarenheter?

5

Sortera efter

Anonym användare

11 mar, 2012

Jag ska operera mig den 13 april på Laser Estetik Stockholm.

Gilla

julie

Kvinna ·

11 mar, 2012

Vad ska du göra? Förstoring eller? =) Har du läst hur de blir med ärr osv i sommar? Jag hade så mycket bry med mina ärr förra året pga tejp osv men de va ankarärr ju. Jag vet inte om det blir samma sak om jag korregerar ärren denna gången eftersom de inte är lika djupa sår. =) Är du nervös?

Gilla

augusti11

Man ·

11 mar, 2012

Jag ska operera mig 15 april, lyft+förstoring. Min kirurg sa att jag inte behöver ha nån sportbh (jag ska gifta mig i augusti)
Gilla

Vittoria

Kvinna ·

11 mar, 2012

Jag ska också ha op i April, bröstförstoring. Jag ska göra snitten i armhålan och tänker ha små plåster där hela sommaren för att skydda dem mot sol^^ Funderar sen på att använda Cicatrix (?) för att bleka ärren. Någon som prövat det?

Gilla

Anonym användare

11 mar, 2012

julie skrev:

Vad ska du göra? Förstoring eller? =) Har du läst hur de blir med ärr osv i sommar? Jag hade så mycket bry med mina ärr förra året pga tejp osv men de va ankarärr ju. Jag vet inte om det blir samma sak om jag korregerar ärren denna gången eftersom de inte är lika djupa sår. =) Är du nervös?

Jag ska göra en bröstförstoring. Eftersom mina ärr blir under brösten så är jag inte orolig, solar inte toppless. Men man kan sätta osynlig tejp över ärret om man är orolig och vill sola toppless. För sola med nya ärr inte bra.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem