Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Radd123
Kvinna ·
27 nov, 2019
Anonym användare
27 nov, 2019
Radd123
Kvinna ·
27 nov, 2019
Anonym användare
27 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
27 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
27 nov, 2019
sorry ny här, trodde att det bara fanns ett inlägg men ser nu att det är en låång tråd.. Också läst ikapp och det verkar som att maninte kan transplantera direkt efter ett uttag av implantat
Anonym användare
27 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
28 nov, 2019
Jag har lagt upp två bilder nu på min kropp för att ni ska se lite mer vad jag menar. Ni som är mer insatta i träning och kost får gärna hjälpa mig. Jag vill ju ha mer tonad och fit kropp framöver och är rädd för att brösten ska försvinna om jag går ner massa i fettprocent. Vad tror ni jag behöver gå ner isf? Vill ju ha lite mer tonade muskler (inget överdrivet) men bara känna mig mer fit och så helt enkelt. Ska göra kroppsanalys imorgon så kommer veta lite mer då vart jag ligger i fett osv.
Vissa säger att jag borde vänta med ingreppet tills efter jag kommit dit jag vill men finns det ens fett att ta från då tänker jag? Vill som sagt inte behöva välja mellan att vara platt och hängig vid brösten eller otränad och slapp.
Anonym användare
28 nov, 2019
Anonym användare
28 nov, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
28 nov, 2019
Anonym användare
28 nov, 2019
Venize
Kvinna ·
28 nov, 2019