Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Raja
Kvinna ·
02 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
03 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
03 dec, 2019
Anonym användare
03 dec, 2019
Jag har bytt ut mina bilder nu (22 dagar efter op). De har ju minskat mycket sen svullnaden la sig, men man ser fortfarande en tydlig skillnad. Det är jobbigt att se minskningen men jag är fortfarande nöjd. De känns mer naturliga nu än de två första veckorna. Tagställena är fortfarande svullna men ingen smärta. Lite stramt på morgonen bara. Ärren syns knappt.
Loppan80
Kvinna ·
03 dec, 2019
Anonym användare
03 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
03 dec, 2019
Anonym användare
03 dec, 2019
Venize
Kvinna ·
03 dec, 2019
Raja
Kvinna ·
03 dec, 2019
Anonym användare
03 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·
03 dec, 2019
Okej! Har för mig Patrik också sa 3 månader. Så för min del blir det ju i mars eller april då. Lagom innan sommaren så hinner allt läka innan man börjar gå barbent och i bikinis. Inte så kul att ha blåmärken och annat då ?.
Ja det är ju det dumma om det avstannat innan och sen har man bokat och betalt och sen är man nöjd med storleken. Men jag tänker som dig. Mina är inte hängiga nu men liksom efter amning blir dom ju mer ”platta” så att säga. Så man får ju se vilken form dom tar efter första gången. Dina är ju långtifrån hängiga så tror verkligen inte det.
Men man för ju kolla med sin kirurg helt enkelt. Men då kanske 120 stannat av dina 175 eller vad tror du? Jag vill verkligen också minst få in 175 men helst av allt mellan 2-3. Men man får ju inte lägga sina förväntningar för högt upp.
Har du märkt skillnad på dina vårtgårdar? Jag tänker att mina är lite skrynkliga nu efter amningen och allt så hoppas dom ska bli mer utsträckta. Patrik ska ju samtidigt fixa min navel piercing och mina bröstvårtor så hoppas allt blir bra och att jag inte förlorar känsel. Det är viktigt för mig.
Kände samma som dig med utsida lår så därför jag bokade insida nu men har ju ångrat mig. Min sambo säger med att insida är det ju härligt med lite mer fett men utsidan är ju en depå på varje sida som hade blivit bra att ta bort. Och jag tänker att är man runt 20-40 så borde huden ändå vara töjbar så det återställs fint. Men visst. Blir det något så syns det mer på utsidan men Patrik trodde inte det.
Men går det isf behandla det med något om det blir ojämnheter eller mer celluliter?
Loppan80
Kvinna ·
03 dec, 2019
Anonym användare
03 dec, 2019
Anonym användare
03 dec, 2019
Camilla
Kvinna ·
03 dec, 2019
Läste precis i min folder jag fick med mig från konsultationen. det står att man ska äta mer protein och vätska och mindre fett och kolhydrater efter ingreppet. Har ni med fått den infon?
Camilla
Kvinna ·
03 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
03 dec, 2019
Jag har bytt ut mina bilder nu (22 dagar efter op). De har ju minskat mycket sen svullnaden la sig, men man ser fortfarande en tydlig skillnad. Det är jobbigt att se minskningen men jag är fortfarande nöjd. De känns mer naturliga nu än de två första veckorna. Tagställena är fortfarande svullna men ingen smärta. Lite stramt på morgonen bara. Ärren syns knappt.
Mini_me1
Kvinna ·
03 dec, 2019
Har ni fått info om sjukskrivning? Jag ska inte bli det efter enbart fettsugning (+ ev bodyjet)
Anonym användare
03 dec, 2019
Läste precis i min folder jag fick med mig från konsultationen. det står att man ska äta mer protein och vätska och mindre fett och kolhydrater efter ingreppet. Har ni med fått den infon?
Ja, fick den infon vid fettsugning + ett par ingrepp till. Körde proteindrycker som tillskott och höll koll med Lifesum inställd på Proteinrikt. Men vet inte om man måste vara så noga:)
Ja, nå føles de ut som mine egne og det er rart at de liksom kan bli mindre. Jeg liker de veldig godt, og de ser ut som naturlige, fyldige bryst til en dame på 37 som har født to barn og det var det jeg ønsket meg. Så blir det spennende å se hvor mye jeg får beholde.