Mini_me1
Kvinna ·
21 jul, 2019
Bröstförstoring med eget fett- några fler som planerar detta hösten 2019? (+ bodyjet)
FettsugningÄr det någon mer som funderar på samma ingrepp? Jag vill göra det i oktober, tänker att efter sommaren vore smart :) Kommentera så kan vi följa varandra, jag har hittills inte lyckas hitta så många fler på forumet som planerar detta under sommaren/hösten 2019. Kort sammanfattning om mitt mål: Jag har alltid tränat väldigt mycket men haft stora lår. Speciellt velat minska insida lår och har även testat coolsculpting ett flertal gånger utan något resultat för några år sedan. Nu tröttnade jag och började jämföra priser för Smartlipo på olika kliniker. Insåg då att det går att återanvända fettet till brösten, win-win. För mig blir brösten alltså en bonus och fokus är på smalare insida lår. Jag har läst så mycket jag bara hunnit här om fettransplantation och bröstförstoring med eget fett, underbart forum. Hade aldrig hört talas om detta fram tills några dagar sedan så är helt amazed. Om några fler går i dessa tankar, skriv, så stöttar vi varandra!
Sortera efter
Raja
Kvinna ·
14 dec, 2019
Anonym användare
14 dec, 2019
Smulan88
Jag fick mejl från sjuksköterskan på Nordiska igår, två veckor före op, med en massa info. Har du inte fått?
Det står att man ska duscha hela sig inkl hår med hibiscrub /descutan på kvällen innan, sedan rena kläder, rena lakan, duscha med samma medel (håret behövs ej) på morgonen och rena kläder igen. Inget smink, hudkräm eller några andra produkter på hud eller hår. Och noggrann info om när och vad du får och bör dricka.
Det kommer att bli jättebra! Det är bara fett. Kommer bli naturligt och snyggt och underbart!
Raja
Kvinna ·
14 dec, 2019
Smulan88
Jag fick mejl från sjuksköterskan på Nordiska igår, två veckor före op, med en massa info. Har du inte fått?
Det står att man ska duscha hela sig inkl hår med hibiscrub /descutan på kvällen innan, sedan rena kläder, rena lakan, duscha med samma medel (håret behövs ej) på morgonen och rena kläder igen. Inget smink, hudkräm eller några andra produkter på hud eller hår. Och noggrann info om när och vad du får och bör dricka.Det kommer att bli jättebra! Det är bara fett. Kommer bli naturligt och snyggt och underbart!
Jag kollade skräpposten tidigare idag och då såg jag ett Mail från dom med all den infon. Konstigt att det hamnar i skräpposten? Men iaf var det skönt att få infon. :) Dom skulle ringa en dag innan också om man har frågor. Är det en sjuksköterska som ringer då?
Ska köpa på apoteket dagen innan. Det funkar väl? Och även hämta ut medicinen? Kostar det mycket? Bara så man vet? :)
Mini_me1
Kvinna ·
14 dec, 2019
Lillajagigen
Kvinna ·
14 dec, 2019
Anonym användare
14 dec, 2019
Det var en sköterska som ringde. Och medicinerna kostade runt 500 kr. Vissa använde jag inte, men det vet man ju inte innan.
Mini_me1
Kvinna ·
15 dec, 2019
Det var en sköterska som ringde. Och medicinerna kostade runt 500 kr. Vissa använde jag inte, men det vet man ju inte innan.
Okej, jag förstår :) Vilka använde du inte och varför då? Är det mycket olika mediciner?
Anonym användare
15 dec, 2019
Okej, jag förstår :) Vilka använde du inte och varför då? Är det mycket olika mediciner?
Antibiotika, alvedon + lång och kortverkande morfin. Behövde inte använda det kortverkande morfinet. Och tog det långverkande i 2-3 dagar bara. Hade nog kunnat vara utan också.
Anonym användare
15 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
15 dec, 2019
Anonym användare
15 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
15 dec, 2019
Anonym användare
15 dec, 2019
Mini_me1
Kvinna ·
15 dec, 2019
Har nu läst massa angående body jet vs smart lupo och smartlipo är ju en teknik där dom använder laser som bryter ner och förstör fettcellerna. Så de rekommenderas ju absolut inte till att transplantera fett. Varför säger Patrik att dom använder det mest då? Fattar ingenting.
Ni som gjort på nordiska, använde dom Smart Lipo?
Mini_me1
Kvinna ·
15 dec, 2019
Antibiotika, alvedon + lång och kortverkande morfin. Behövde inte använda det kortverkande morfinet. Och tog det långverkande i 2-3 dagar bara. Hade nog kunnat vara utan också.
Okej, jag förstår! Men svårt att veta det innan ju, man kanske verkligen behöver det. Alla har ju olika smärtgräns. Men tar man med det till kliniken och så börjar man ta det där eller?
Eehn
Kvinna ·
15 dec, 2019
Anonym användare
15 dec, 2019
Anonym användare
15 dec, 2019
Knasen
Kvinna ·
16 dec, 2019
Loppan80
Kvinna ·