Belll
Kvinna ·
Bröstförstoring Nordiska kliniken 27/8
Jag längtar halvt ihjäl mig inför operationen den 27 august! Jag valde Patrik Höijer då han kändes som ett självklart val efter otaliga google-timmar och kommentarer på facebookgrupper. På konsultationen kändes han så lugn att jag blev nervös och glömde bort alla mina frågor, men vi kom fram till att 590 cc motiva round var valet för mig. Han sa att 3D bilderna inte riktigt visade slutresultatet och att de blir snyggare innan vilket jag fattar. Skiljer sig era 3D bilder från slutresultatet till det bättre? Får man klä av sig i bara trosorna innan operation? Sätter de på BHn medan man är under narkos? Kan ni berätta vad som händer under tiden man är nedsövd, den biten hör man ju aldrig. Hur mådde ni dagarna efter? Hur reagerade er familj och omgivning på nya brösten? Vet att detta är min kropp och mitt beslut och att andra ska skita i att lägga sig i, men jag är ändå nyfiken. :)
Sortera efter

Britt27
Kvinna ·

Hellis
Kvinna ·

Belll
Kvinna ·

Ekbröst
Kvinna ·

sannisen
Kvinna ·

silva
Kvinna ·

Bubbapullis
Kvinna ·

janni96
Kvinna ·

Belll
Kvinna ·

Hellis
Kvinna ·

sannisen
Kvinna ·
Tack för svar hörrni! Har faktiskt bara hört gott om Nordiska än så länge! Känner mig lite lugnare när ni berättar om era erfarenheter :) Det blir nog jättebra!

Britt27
Kvinna ·

sannisen
Kvinna ·
Opererades av Patrik igår och jag är så nöjd! Älskar Nordiska Kliniken, man får spa känsla där, och så vara alla så supergulliga. Ove är så skön, som andra har sagt - och alla sköterskor, Josef och Sandra och Martin eller Magnus, haha - var också jättetrevliga. :)

Ekbröst
Kvinna ·
Opererades av Patrik igår och jag är så nöjd! Älskar Nordiska Kliniken, man får spa känsla där, och så vara alla så supergulliga. Ove är så skön, som andra har sagt - och alla sköterskor, Josef och Sandra och Martin eller Magnus, haha - var också jättetrevliga. :)
Åhhh jag längtar tills jag får opereras där igen :D

Memlie
Kvinna ·

silva
Kvinna ·
Vad roligt att ni valt Nordiska klinik är också inne på att göra min operation där. Ni får gärna berätta hur det gick, hur resultatet blev, hur ni mådde efteråt och hur ni upplevde narkosen.
Känner mig själv lite orolig över just narkosdelen har lite svårt att släppa över kontrollen så pass mycket åt någon annan, är även lite orolig över den första tiden hemma. Har läst att många har mått illa av tabletterna den första tiden.

Memlie
Kvinna ·
Vad roligt att ni valt Nordiska klinik är också inne på att göra min operation där. Ni får gärna berätta hur det gick, hur resultatet blev, hur ni mådde efteråt och hur ni upplevde narkosen.
Känner mig själv lite orolig över just narkosdelen har lite svårt att släppa över kontrollen så pass mycket åt någon annan, är även lite orolig över den första tiden hemma. Har läst att många har mått illa av tabletterna den första tiden.
Jag såg nyss filmen med en av deras narkosläkare och känns tryggt för mig :) Jag har också svårt med kontrollen