Sandras egna
Kvinna ·
17 okt, 2021
Bröstförstoring November 2021
BröstförstoringJag ska operera mina bröst 2 November. Fler som ska operera i november och vill följas åt?
Sortera efter
Tin
Kvinna ·
09 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
13 dec, 2021
Hej alla! Ny här men vill gärna ha tips och råd från er som har gjort en bröstförstoring. Jag har velat göra en bröstförstoring i flera år men är mest rädd för komplikationer eller att man inte går ett bra resultat. Man läser mycket negativa och läskiga kommentarer ibland att man ska absolut inte göra bröstförstoring för man lär ångra sig osv. Man vet inte vad som är sant eller inte. Jag har varit på en konsultation i Helsingborg på Bellakliniken hos Johan. Jag kände mig trygg och kändes som Johan var trygg som kirurg och allt kändes bra efteråt. Jag har inte bokat operation ännu men det är något jag ofta tänker på men som sagt rädd för de ovetandes. Jag har alltid haft väldigt små bröst som jag inte känner passar till min kropp, är ganska lång och hade velat ha lite större bröst som passar mer in i mig, tänker att jag vill ha en fyllig B-kupa eller en C. Vill ju att de ska se så naturligt ut som möjligt. Jag har två barn och har inte kunnat amma något av de trots långa försök.. Så mina bröst har aldrig förändrats på något sätt. Någon som har tips o råd?
SabbeK
Kvinna ·
14 dec, 2021
Tin
Kvinna ·
19 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
21 dec, 2021
Tack snälla för ditt svar! Jag har också önskat detta länge, men vet inte när jag blir redo för att boka bröstförstoring. Känns så läskigt ännu trots det är något jag verkligen vill. Hur var smärtan efter operationen för dig och var du helt orörlig? När kunde du börja lyfta? Tänker mest med mina barn, när man kan börja bära sina barn osv.
Tin
Kvinna ·
21 dec, 2021
MCoon
Kvinna ·
27 dec, 2021
SabbeK
Kvinna ·
29 dec, 2021
Jag undrar hur går det för er? Snart är det två månader sedan några av oss har opererats och mycket har hänt.
Jag är mycket nöjd med resultatet. Men jag tycker att h. bröstet ligger fortfarande lite högre upp än vänster samt att det upplevs vara lite hårdare än vänster bröstet.
Masserar ni era bröst fortfarande? Jag glömmer av at göra det ibland. Känner fortfarande att det spänner ibland men väldigt sällan.
Hur ser ärret ut för er?
Italy
Kvinna ·
30 dec, 2021
Varit på återbesök idag. Högra bröstet har droppat superfint men vänstra sitter fortfarande lite för högt upp så jag ska fortsätta med bandet i en-två veckor till..
Hur gick det för dig idag Italy?
Ballerina91
Kvinna ·
03 jan, 2022