Nervöös
Kvinna ·
04 nov, 2023
Bröstförstoring Örjan 20/12 2023
BröstförstoringHej hej, Jag var igår på konsultation hos Örjan på Plastikkirurgen Stockholm och har nu äntligen bokat in en ny tid för att byta ut implantaten jag har till annan profil och storlek. Jag opererades av Örjan för 10,5 år sedan och har varit svinnöjd, men storleken är väl det enda jag inte är 100% nöjd med. Nu har jag äntligen tagit tag i det här på nytt och på konsultationen kom vi fram till att vi ska köra på Motivas implantat den här gången. Just nu har jag Mentor 375cc i High Profile (runda) och kommer nu att dels byta till Motiva, men även gå upp till antingen 650 eller 725 i Corsé (High Profile Xtra), jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska köra på. Tänker att jag får gå på magkänslan när operationsdagen väl är här :) Är det någon mer här inne som ska opereras hos Örjan (eller på Plastikkirurgen Stockholm) den 20 december i år? :) Hur känner ni er inför er operation?
Sortera efter
Tjej93
Kvinna ·
05 nov, 2023
Nervöös
Kvinna ·
05 nov, 2023
Tjej93
Kvinna ·
05 nov, 2023
Nervöös
Kvinna ·
07 nov, 2023
Tjej93
Kvinna ·
07 nov, 2023
Nervöös
Kvinna ·
11 nov, 2023
Tjej93
Kvinna ·
12 nov, 2023
Nervöös
Kvinna ·
22 nov, 2023
Tack! Det verkar som att alla alltid har något bra att säga om narkosen:) det hjälper en att lugna nerverna lite..
Förstår längtan, det kommer gå snabbt!
Tänkte ta med mig något att äta men har inte bestämt mig än, någon dricka också:)
Dom har ett hotell för patienter som reser långt, mer än så vet jag tyvärr inte. När jag var på konsultation så sa Örjan att jag kommer få åka hem samma dag. Vill du stanna en natt?
Tjej93
Kvinna ·
25 nov, 2023
Tack! Det verkar som att alla alltid har något bra att säga om narkosen:) det hjälper en att lugna nerverna lite..
Tänkte ta med mig något att äta men har inte bestämt mig än, någon dricka också:)
Dom har ett hotell för patienter som reser långt, mer än så vet jag tyvärr inte. När jag var på konsultation så sa Örjan att jag kommer få åka hem samma dag. Vill du stanna en natt?
Åh du måste ha genomgått din operation nu? Hur känns det? Hur var hela upplevelsen för dig ☺️?
Nej jag åker gärna hem samma dag, bara insåg att jag inte hade koll på hur det funkade på kliniken han är på nu haha :)
Nervöös
Kvinna ·
12 dec, 2023
Dom har ett hotell för patienter som reser långt, mer än så vet jag tyvärr inte. När jag var på konsultation så sa Örjan att jag kommer få åka hem samma dag. Vill du stanna en natt?Åh du måste ha genomgått din operation nu? Hur känns det? Hur var hela upplevelsen för dig ☺️?
Nej jag åker gärna hem samma dag, bara insåg att jag inte hade koll på hur det funkade på kliniken han är på nu haha :)
Yes, opererades i måndags :) operationen gick bra. Har inte haft så ont oxh har endast klarat mig på Alvedon men trycket är hemskt! Vill bara bli människa igen. Min man får sköta allt här hemma så det är lite ångest