Anonym användare
Bröstförstoring på groupon för 25000
Hej allihopa, Min tjejkompis har köpt en bröstförstoring på Groupon och hon ska göra sin operation om ett par veckor. Jag ringde till kliniken idag och frågade om dom kommer ha detta erbjudandet igen och det ska dom ha imorgon!! Jag måste alltså snabbt få veta om det är någon som gjort det där och om det blev bra?? erbjudandet är tidsbegränsat så snabba svar är uppskatade =)
Sortera efter

Opticruise
Kvinna ·
Gilla

Höst Barn
Kvinna ·
Är de hos Gerlee ? I så fall kan du söka på de så finns 2(långa trådar om de) :)
Gilla

Höst Barn
Kvinna ·
Det som till kommer som jag vet är: 600:- för bh, 3500:- kapsel försäkring i 3 år. 5000 om du vill ha anatomiska, runda är de som ingår annars.
Gilla

Anonym användare
Det är hos Gerlee ja precis, hur söekr man på sidan då?
Gilla

Höst Barn
Kvinna ·
https://plastikoperationsforum.se/plastikoperationer-plastikkirurgi-forum/kropp/brostforstoring/drgerlee-vi-som-ska-operera-oss-hos-dr
Gilla

Höst Barn
Kvinna ·
Välj "alla nya trådar" där kan du skriva ex Gerlee där de står text.
Gilla

Anonym användare
Sååå =)))) Nu har jag köpt men måste vänta tills jag får säkerhetskoden till att boka operation. Dom är precis så snälla som det stod i den andra tråden om Gerlee, ialla fall killen och tjejen jag pratade med i telefon. Nu ska jag bara hålla tummarna för att jag kan få en OP tid som passar med jobb och skola=))
Gilla

Johanna73
Man ·
Hur blev operationen? Blev du nöjd?
Gilla
Det vore nog bra om du talade om vilken klinik det handlar om! Ett tips bara så folk vert vad dom ska svara på🤭