larsson96
Kvinna ·
Bröstförstoring på Nordiska Kliniken - Motiva round full 425cc??
Hej! Jag har tid för operation i slutet av mars hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken. På konsultationen med 3D simulering kom vi fram till att motiva round implantat 425cc skulle passa bäst. Jag är 170 cm lång och väger 61 kg, är relativt bredaxlad då jag tränar mycket. Jag tänkte höra med er vad ni har för erfarenheter av motivaimplantat och storlek. Tyckte ni att ni valde rätt storlek? Någon som har motivaimplantat med storlek mellan 400cc-425cc? Berätta gärna!
Sortera efter

Fjlsa
Kvinna ·
Jag har valt samma implantat som dig, men 550cc och sitter med precis de tankarna som du har. Kommer det bli rätt, kommer det verkligen passa och se bra ut? Tänk om jag skulle ändra mig och det blir ännu bättre.. :). Vad kul att även du valt Patrik, ska opereras av honom i slutet av mars! Han var verkligen superbra och gjorde en lugn iför allt..
Gilla

larsson96
Kvinna ·
Nämen vad kul! Ser att du ska opereras 27/3, jag kör 26/3 :) Och ja verkligen, han var verkligen superproffessionell och gav ett gott intryck!
Jag litar ju på hans rekommendation, att det kommer bli det bästa. Sen blir man ju såklart lite nojjig...
Gilla

Fjlsa
Kvinna ·
Det ju inte en sån liten grej man väljer att göra så det känns så himla viktigt att det ska kännas helt 100 när det är gjort. Och det vet man ju inte förrän efteråt. Tror att man kommer noja och älta ända fram tills operationen är gjord! Men som du säger, det Patrik rekommenderar får man lita på. :) är redan nu nervös och vill bara ha det gjort!
Gilla

Gooi
Kvinna ·
Hej tjejer!
Jag ska opereras av Patrik den 16e April!!
Är sååå glad och taggad! :):):):)
Ändrade mig i sista sekund och avbokade tiden från en annan klinik och ska göra hos Patrik istället, konsultationen hos honom gjorde mig bara så lugn och fick en så himla bra känsla!
Har också tänkt mycket på implantaten vi valde ut under konsultationen och mailade honom i tisdags med lite frågor och har fortfarande inte fått svar än. Har ni mailat med honom? Brukar han ta lång tid på sig att svara?
Pratade med en sköterska i telefon och hon sa att han är väldigt upptagen, vilket jag förstår. Vet inte om jag ska maila han igen och fråga.
Gilla

Fjlsa
Kvinna ·
Gooi~~~~
Jag mailade honom förra veckan och fick svar ganska snabbt. Men nu hade jag ytterligare lite frågor och då tog det lite löngre tid att då svar, men han svarar i alla fall! Det känns tryggt med honom! Allt kring operationen är ju så främmande och man har tusen frågor! :) blir det rätt storlek, blir det snyggt osv osv! Vilken storlek och form på implantat har du valt?
Gilla

larsson96
Kvinna ·
Mejlade honom för några dagar sedan, fick svar igår kväll. Frågade vad hans tankar var kring att välja mindre implantat, alltså att gå från 425cc till ca. 400/375cc, och han svarade att 425cc skulle bli bra med tanke på bredden, dock om man skulle vilja ha mindre "put" på brösten kunde vi gå ner från round full till round demi, vilket är lite mindre "putigt". Så jag velar mellan att ha full eller demi... Vad tror ni blir bäst? Har en bild uppladdad på själva 3D simuleringen på min sida, vad tycker ni?
Gilla

Boobsandnose
Kvinna ·
Jag opererades idag. Jag la in motiva 425 runda demi. Jätte svårt o se hur det kommer bli,nu känns dom stora och stenhårda haha men de känns jätte bra. Kommer bli toppen.. svävar på rosa moln haha
Gilla

blade.carro
Kvinna ·
Hallå :) jag är 169cm lång väger ungefär 63kg och jag valde 550cc high profile corse.. ja vill idag ha större då jag tog för litet.. en smaksak,. Tyckte de ja valde va sjukt stort men inte längre :) så föreslår större.. jag tränar själv och har tävlat . Hoppas de gav dej ett hum
Gilla

A.79
Kvinna ·
Hej! Hoppas din operation går bra! Skriv gärna hur det känns efter och din upplevelse! Kollar själv runt på olika kliniker och gillar Patriks arbeten:) Lycka till
Gilla

blade.carro
Kvinna ·
Ja tack! Ja Patrik är super nr rekommenderas starkt! Absolut ja säger till hur de går :-) men måste hitta bilder på andra med den storleken så ja kan bestämma mej :-) finns inte mkt att gemföra med när man e brons medlem :)
Gilla

Minlillaponny
Kvinna ·
Hej! Jag funderar också på nordiska. Kanske en dum fråga men hur ser jag ville bröst Patrik gjort och vilka Mattias gjort?
Gilla

sthlm
Kvinna ·
En fråga till er andra som opererats på Nordiska; fick ni också Freya active och vad tyckte ni om den?
Gilla

mammazita
Kvinna ·
jag vill också opereras på nordiska!! jättekul att läsa. längtar till min konsultation
Gilla