Crazydoglover
Kvinna ·
14 dec, 2020
Bröstförstoring, tips på klinik i Göteborg?
BröstförstoringHej, jag har nu kommit till det stadiet att jag skall boka konsultation men har svårt att välja klinik. Jag vet att man kan gå till flera men tänkte höra på tips här. Jag har vart lite inne på Arc Clinic. Mitt mål är att få lite större bröst (runt C-kupa) men väldigt naturliga. Har läst mycket gott om Motiva Mini implantaten. Så om någon har gjort bröstförstoring med just de implantaten i Göteborg så skriv gärna det! Tack på förhand för tipsen!
Sortera efter
Neprome
Kvinna ·
14 dec, 2020
Bibbi93
Kvinna ·
14 dec, 2020
Crazydoglover
Kvinna ·
15 dec, 2020
Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?
Bibbi93
Kvinna ·
16 dec, 2020
Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?
Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon!
Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!
Boobjob
Kvinna ·
16 dec, 2020
Crazydoglover
Kvinna ·
16 dec, 2020
Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?
Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon!
Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!
Jaha vad kul! Då är den idag då? Jag tycker han kändes noggrann och proffsig, rolig också vilket jag gillar. Vissa har upplevt han som lite stressad, något som jag kan förstå även om jag inte upplevde det själv. Men det är nog hans sett att vara på. :) har laddat upp en bild på mina bröst, som du kan se sen när du är silvermedlem :)
TingeIing
Kvinna ·
18 dec, 2020
Bibbi93
Kvinna ·
18 dec, 2020
Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?
Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon!
Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!Jaha vad kul! Då är den idag då? Jag tycker han kändes noggrann och proffsig, rolig också vilket jag gillar. Vissa har upplevt han som lite stressad, något som jag kan förstå även om jag inte upplevde det själv. Men det är nog hans sett att vara på. :) har laddat upp en bild på mina bröst, som du kan se sen när du är silvermedlem :)
Nu har jag vart där och fick ett väldigt bra bemötande! Visst hela besöket gick snabbt men kände verkligen att Jonas lyssnade och hela hans aura var väldigt skön. Kände mig bekväm direkt! Och nu är faktiskt operationen bokad, redan 18/1! och jag är supertaggad + jättenervös men det hör väl till :D
Boobbies2020
Kvinna ·
18 dec, 2020
Pierina
Kvinna ·
26 dec, 2020
Crazydoglover
Kvinna ·
26 dec, 2020
Hej, är ny härinne men även jag opererad av Jonas Lundberg 21 dec.
En helt underbar läkare, fick förtroende på direkten, saklig, trygg, rolig, ärlig och rak. Blev väl omhändertagen av personalen, narkosläkaren Rolf var jättemysig och lugnande då jag var jättenervös innan sövning. Somnade som en prinsessa. Fick sova över pga att jag utöver bröstlyftet även gjorde en full bukplastik. Hade en helt underbar sjuksköterska Ann-Britt som var ängeln själv. På morgonen kom fina Emma och bytte kompresser med flinka fingrar. En snabb genomgång med Jonas, håller med föregående talare att han kan uppfattas som lite stressig men man får alltid svar på sina frågor. Upptäckte även på självaste Julafton att min ena blygdläpp inte var rosa utan blålila!! Fick ju lite panik?Samlade mod till mig och fick skickade av ett SMS till Jonas..Hehe, och hoppades på att han inte skulle sätta julgröten i halsen?. Det lugnade svaret kom minuten efter - Normalt- blod rinner nedåt- stannar där det finns ett stopp! God Jul!
Så glad, nöjd och innerligt tacksam? att jag valde Akademikliniken! Kunde inte hamna i bättre händer! Hoppas att även du kommer att känna likadant. Ett stort Lycka Till?