Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Crazydoglover profilbild

Crazydoglover

Kvinna ·

14 dec, 2020

Bröstförstoring, tips på klinik i Göteborg?

Bröstförstoring

Hej, jag har nu kommit till det stadiet att jag skall boka konsultation men har svårt att välja klinik. Jag vet att man kan gå till flera men tänkte höra på tips här. Jag har vart lite inne på Arc Clinic. Mitt mål är att få lite större bröst (runt C-kupa) men väldigt naturliga. Har läst mycket gott om Motiva Mini implantaten. Så om någon har gjort bröstförstoring med just de implantaten i Göteborg så skriv gärna det! Tack på förhand för tipsen!

Sortera efter

 profilbild

Neprome

Kvinna ·

14 dec, 2020

Jag har gjort min op på Art clinic I gbg. Sååå nöjd. Gjorde buk och bröst. Har motiva ergonomix demi
Gilla
 profilbild

Bibbi93

Kvinna ·

14 dec, 2020

Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?
Gilla
 profilbild

Crazydoglover

Kvinna ·

15 dec, 2020

Bibbi93 skrev:

Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?

Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon! Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!
Gilla
 profilbild

Bibbi93

Kvinna ·

16 dec, 2020

Crazydoglover skrev:

Bibbi93 skrev:

Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?

Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon!
Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!

Jaha vad kul! Då är den idag då? Jag tycker han kändes noggrann och proffsig, rolig också vilket jag gillar. Vissa har upplevt han som lite stressad, något som jag kan förstå även om jag inte upplevde det själv. Men det är nog hans sett att vara på. :) har laddat upp en bild på mina bröst, som du kan se sen när du är silvermedlem :)
Gilla
 profilbild

Boobjob

Kvinna ·

16 dec, 2020

Hej! Kan starkt rekommendera elite clinic, Richard lewin! Opererade mig där igår och är väldigt nöjd
Gilla
 profilbild

Crazydoglover

Kvinna ·

16 dec, 2020

Bibbi93 skrev:

Crazydoglover skrev:

Bibbi93 skrev:

Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?

Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon!
Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!

Jaha vad kul! Då är den idag då? Jag tycker han kändes noggrann och proffsig, rolig också vilket jag gillar. Vissa har upplevt han som lite stressad, något som jag kan förstå även om jag inte upplevde det själv. Men det är nog hans sett att vara på. :) har laddat upp en bild på mina bröst, som du kan se sen när du är silvermedlem :)

Nu har jag vart där och fick ett väldigt bra bemötande! Visst hela besöket gick snabbt men kände verkligen att Jonas lyssnade och hela hans aura var väldigt skön. Kände mig bekväm direkt! Och nu är faktiskt operationen bokad, redan 18/1! och jag är supertaggad + jättenervös men det hör väl till :D
Gilla
 profilbild

TingeIing

Kvinna ·

18 dec, 2020

Vad kul att du valde Akademikliniken! Jag opererades av Jonas Lundberg igår och har än så länge bara gott att säga om kliniken. På operationsdagen gick allting väldigt fort vilket gjorde att jag inte hann stressa upp mig själv allt för mycket vilket var skönt! Sjuksköterskan som tog hand om mig på uppvaket hette Maria och var hur trevlig som helst, inga problem alls när jag bad om extra smärtstillande och dylikt. Även narkosläkaren Rolf var trevlig, resten av personalen likaså. Tycker precis som ni skrivit att Jonas är väldigt proffsig och noggrann samt lätt att prata med. Det är lite för tidigt att bedöma resultatet ännu men är hitills otroligt nöjd med hur allt ser ut! Man får även en liten goodiebag med sig hem med hudvårdsprodukter från deras eget märke vilket alltid är ett plus i kanten! :) Hoppas du blir nöjd med ditt val! ?
Gilla
 profilbild

Bibbi93

Kvinna ·

18 dec, 2020

Crazydoglover skrev:

Bibbi93 skrev:

Crazydoglover skrev:

Bibbi93 skrev:

Jag gjorde mina bröst idag (!), som det ser ut än så länge och allting med hur dagen har gått kan jag verkligen rekommendera Jonas på Akademikliniken i Gbg. Var på artclinic och de verkar också duktiga. Men fick en bättre magkänsla av Jonas så körde på honom. Men Per på art clinic ska också vara sjukt duktig. (Per var Jonas lärling har jag hört, om det nu stämmer) lycka till! ?

Vilket sammanträffande, precis efter jag skapade tråden så bokande jag faktiskt en konsultation hos Jonas på Akademikliniken redan imorgon!
Berätta gärna mer, jag är supernyfiken!

Jaha vad kul! Då är den idag då? Jag tycker han kändes noggrann och proffsig, rolig också vilket jag gillar. Vissa har upplevt han som lite stressad, något som jag kan förstå även om jag inte upplevde det själv. Men det är nog hans sett att vara på. :) har laddat upp en bild på mina bröst, som du kan se sen när du är silvermedlem :)

Nu har jag vart där och fick ett väldigt bra bemötande! Visst hela besöket gick snabbt men kände verkligen att Jonas lyssnade och hela hans aura var väldigt skön. Kände mig bekväm direkt! Och nu är faktiskt operationen bokad, redan 18/1! och jag är supertaggad + jättenervös men det hör väl till :D

Nemen wow så roligt! Det kommer gå så fort till den 18/1! Kul att du kände dig trygg med Jonas ?
Gilla
 profilbild

Boobbies2020

Kvinna ·

18 dec, 2020

opade också mig hos Jonas på akademikliniken och är riktigt nöjd med hela upplevelsen. Goodiebagen var en trevlig överraskning också. Dryga produkter och använder dem ännu 3 månader efter. :)
Gilla
 profilbild

Pierina

Kvinna ·

26 dec, 2020

Hej, är ny härinne men även jag opererad av Jonas Lundberg 21 dec. En helt underbar läkare, fick förtroende på direkten, saklig, trygg, rolig, ärlig och rak. Blev väl omhändertagen av personalen, narkosläkaren Rolf var jättemysig och lugnande då jag var jättenervös innan sövning. Somnade som en prinsessa. Fick sova över pga att jag utöver bröstlyftet även gjorde en full bukplastik. Hade en helt underbar sjuksköterska Ann-Britt som var ängeln själv. På morgonen kom fina Emma och bytte kompresser med flinka fingrar. En snabb genomgång med Jonas, håller med föregående talare att han kan uppfattas som lite stressig men man får alltid svar på sina frågor. Upptäckte även på självaste Julafton att min ena blygdläpp inte var rosa utan blålila!! Fick ju lite panik?Samlade mod till mig och fick skickade av ett SMS till Jonas..Hehe, och hoppades på att han inte skulle sätta julgröten i halsen?. Det lugnade svaret kom minuten efter - Normalt- blod rinner  nedåt- stannar där det finns ett stopp! God Jul! Så glad, nöjd och innerligt tacksam? att jag valde Akademikliniken! Kunde inte hamna i bättre händer! Hoppas att även du kommer att känna likadant. Ett stort Lycka Till?
Gilla
 profilbild

Crazydoglover

Kvinna ·

26 dec, 2020

Pierina skrev:

Hej, är ny härinne men även jag opererad av Jonas Lundberg 21 dec.
En helt underbar läkare, fick förtroende på direkten, saklig, trygg, rolig, ärlig och rak. Blev väl omhändertagen av personalen, narkosläkaren Rolf var jättemysig och lugnande då jag var jättenervös innan sövning. Somnade som en prinsessa. Fick sova över pga att jag utöver bröstlyftet även gjorde en full bukplastik. Hade en helt underbar sjuksköterska Ann-Britt som var ängeln själv. På morgonen kom fina Emma och bytte kompresser med flinka fingrar. En snabb genomgång med Jonas, håller med föregående talare att han kan uppfattas som lite stressig men man får alltid svar på sina frågor. Upptäckte även på självaste Julafton att min ena blygdläpp inte var rosa utan blålila!! Fick ju lite panik?Samlade mod till mig och fick skickade av ett SMS till Jonas..Hehe, och hoppades på att han inte skulle sätta julgröten i halsen?. Det lugnade svaret kom minuten efter - Normalt- blod rinner  nedåt- stannar där det finns ett stopp! God Jul!
Så glad, nöjd och innerligt tacksam? att jag valde Akademikliniken! Kunde inte hamna i bättre händer! Hoppas att även du kommer att känna likadant. Ett stort Lycka Till?

Vad härligt att du fick en bra upplevelse av Jonas och AK! Jag känner mig super nöjd med mitt val än så länge och nu är även implantaten beställda ? det blev motiva ergonomiska i 280 cc. Det känns som att de implantatet kommer ge mig de resultatet jag är ute efter.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem