issie11111
Kvinna ·
25 mar, 2015
Bröstförstoring+lyft 375 cc
BröstförstoringHej!
Någon som har gjort ett bröstlyft samt förstoring? Jag har önskemål om 375 , Gärna mer men läkaren hade skrivit mellan 250-350 cc om jag skulle ha runda implantat+lyft. Skulle jag ha anatomiska kom jag upp till hela 470 max och dom sätts då framför muskeln. Hur kan det vara sådan skillnad??
Någon som har anatomiska framför i denna storlek så man får en bild framför sig? Har ju tyvär inte vart medlem i så många dagar så får ju inte se några bilder *snyft*
Undrar även om det finns någon som gjort en förstoring samt lyft med inlägg på 350-450 cc ca ?!? så man får ett hum där med?!
Känner mig som det största vandrande frågetecknet på jorden!
Var på konsultation igår på Gerlee och det va Dr. Gerlee som rek mig och min kropp detta och jag vet jag flertalet ggr slängde ut mig att jag inte ville ha världens "fejktuttar" , vet inte om han tog det som att jag ville ha extremt små fylliga istället för han påpeka jag såg som lyckligast ut med 220cc .. (höll på att grina av bara tanken på den storleken till min kropp) Har alltid haft väldigt stora bröst men efter en viktnedgång på 30 kg och två barn finns det bara lite fylle nere i säckarna om man säger så.
Tack på förhand. Hoppas det finns någon vänlig själ som vill dela med sig av lite bilder eller upplevelser!
Sortera efter
Bullen2015
Kvinna ·
25 mar, 2015
vickan_
Kvinna ·
25 mar, 2015
Hej!
jag ska lägga in 330cc anatomiska bakom muskeln och göra ett litet lyft samt förminska vårtgårdarna! det kändes bra när jag provade ut det implantatet, det är medium profile. Han kommer göra snittet enbart via vårtgården så jag håller tummarna för att slippa ankarärret då:)
Jag hänger med lite i tråden här och ser om någon mer svarar som har op. sig! =)
Ophelia
Kvinna ·
25 mar, 2015
issie11111
Kvinna ·
30 mar, 2015
Mentor. Gör jag bakom muskeln blir det runda med hög profil. nått mellan 375-400 cc är min tanke.
Sol77
Kvinna ·
13 apr, 2015
minis
Kvinna ·
14 apr, 2015
issie11111
Kvinna ·
14 apr, 2015
Mijahen
Kvinna ·
14 apr, 2015