Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pixa profilbild

Pixa

Kvinna ·

24 jan, 2019

Bröstlyft + förstoring 20/2 NK

Bröstförstoring

Någon mera som skall göra bröstlyft i feb? Bokat op på Nordiska kliniken hos Patrik Höijer 20 feb :) Så spänd. Vi har valt lyft och Motiva mini 360cc, Vad har du valt??

4

Sortera efter

Yoshi

Kvinna ·

24 jan, 2019

Hej ville bara fråga hur ni gått från 450 till 360? Eller va det du som ville det? Rekommendera han detta? Ska själv op av honom men han rekommendera 55å för mig och jag känner att det verkar stort.
Gilla

Pixa

Kvinna ·

24 jan, 2019

Vid mitt första möte med honom för 2 år sedan var jag inne på att operera mig utan lyft och då ville han att jag skulle ta 450cc full profil avvaktade och var i början av januari i år på möte igen och hade själv bestämt att jag vill lyfta + implantat. Mitt resultat som jag är ute efter är att pigga upp bysten med implantat till max en D kupa. Inser att jag måste lyfta om jag vill ha mitt drömresultat. Jag litar helt på Patriks omdöme, vi har alla olika kroppar och han ser proportionerna som är mest smickrande för kroppen. Han jobbar snabbt och är mycket proffsig. :) Jag har själv märkt att man kan snöa in sig rätt mkt på hur mkt cc olika bröst har men 550cc kan se litet ut på en person och precis lagom på en annan. Gjorde ni 3D bild? Såg det för stort ut för dig då? Gå på din magkänsla. :)Lycka till vännen
Gilla

Yoshi

Kvinna ·

24 jan, 2019

Ja men precis har också sett 550 ser helt normal ut på andra och stort på andra. Är bara jätte rädd över att de blir stort hehe 3D gjorde vi och tycker inte alls det ser stort ut utan normalt. Men litar tyvärr inte på det tillräckligt för att jag ska känna mig säker :(
Gilla

Pixa

Kvinna ·

24 jan, 2019

Förstår, bra att du har tid att fundera och möta Patrik igen längre fram. Skriv ner allt du tänker ta med bilder och visa så ni kan mötas med ett resultat du gillar :) Allt gott!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem