Lyftet
Kvinna ·
30 sep, 2018
Bröstlyft och förstoring 185 cc för lite?!
BröstförstoringHej! Har preliminärbokat operation i december för bröstlyft med mindre implantat. Mitt syfte med operationen är att få fastare bröst då jag efter viktföröndringar och amning har en hängig byst. Har tidigare haft en ganska stor byst (C-D)för min längd på 156 cm. Nu tror många att jag har gjort en bröstförminskning och visst kan jag har tappat lite i vävnad men med ordentlig push up ser de ändå inte små ut. Jag trivs inte med en för stor byst och trivdes inte i urringat tidigare. Nu när jag vill lyfta brösten läste jag att resultatet dock blir bättre med ett implantat då dels lite av storleken försvinner med lyftet och det blir ett snyggare fastare resultat. Via Mailkonsultation har jag blivit rekommenderad lyft, flytta upp bröstvårtan samt motiva ergonomix mini 185 ml. Nu sitter jag och tänker om jag ska passa på att lägga i lite mer milliliter när jag ändå genomgår och betalar för förstoring också?!? Blir velig! Vill inte ha jättevinsten men fylliga fasta bröst! Ver inte om någon orkar läsa denna långa text men om du har gjort så vad tänker du?
Sortera efter
Aimanda
Kvinna ·
30 sep, 2018
sarahviktoria
Kvinna ·
30 sep, 2018
Lyftet
Kvinna ·
11 okt, 2018
Lyftet
Kvinna ·