Ämma
Kvinna ·
18 okt, 2012
Bröstlyft+förstoring 440cc
BröstförstoringHej! Jag har fått tid för OP om 4 veckor på Art Clinic i Uppsala.
Jag har bestämt mig för att lägga in droppformade implantat (440cc) idag har jag en liten A-kupa. Jag undrar om någon annan har erfarenhet av likadant eller liknande ingrepp och hur ni upplever slutresultatet av det?
Jag är nu i efterhand lite orolig att 440 kommer bli för stort för mig då jag är ganska liten fast jag har markerade höfter och axlar... Jag vill ju inte att det ska se sjukt ut med proportionerna!
Sortera efter
Sol71
Kvinna ·
18 okt, 2012
Jag har 440 anatomiska. Är 168 cm lång, ca 64 kg. Bred över bröstkorgen och ryggen. Tycker att de är på gränsen till för stora men jättefina. Lycka till. Har bilder i min profil.
Gilla
TerryP
Kvinna ·
18 okt, 2012
Kul med någon mer som opererar sig på Art Clinic i Uppsala. Antar att det är Anders Liss som kommer operera dig? Gjorde ett lolipoplyft och la in 330 cc anatomiska hos honom i augusti. Är jätte nöjd med resultatet men skulle gärna haft liiiite större så här i efterhand.
Gilla
Ämma
Kvinna ·
18 okt, 2012
Tråkigt nog så kan jag inte se andras bilder här inne...det hade nog varit lite mer till nytta så jag kan föreställa mig på ett ungefär.....men jag testade en 400cc och den ville jag ha, det blev mest 440 tror jag för att en dej sjunker väl in eller hur jag ska uttrycka mig? Jag ska ha bakom muskeln... Fast jag kanske ska släppa min oro, för sån grymt stor skillnad kan dwet ju inte vara mellan 400 och 440 när jag tänker efter? :) Nä faktiskt inte, han som ska operera mig heter Said Saidian, jättetrevlig och lyssnade på vad jag sa upplever jag det. Väldigt noga gjorde han allt! :) Men jag börjar redan bli så himla nervös med val av storlek och tiden efter OP....
Gilla
geléhallon
Kvinna ·
11 nov, 2012
440cc i en a-kupa? Behöver de lyftas? Lägg in lite bilder så blir du snabbare silver medlem.
Gilla
geléhallon
Kvinna ·
11 nov, 2012
440cc i en a-kupa? Behöver de lyftas? Lägg in lite bilder så blir du snabbare silver medlem.
Gilla
Ämma
Kvinna ·
10 jun, 2019
Jag hade A-kupa innan op. Jag hade gått ner 25-30 kg i vikt när jag beslutade mig att.förstora brösten. Praktiskt taget låg det bara tom hud slickandes ner över bröstkorgen, alltså mina tuttar innan förstoring. Jag var 25 år vilket påverkade min självkänsla.
Idag har jag G- kupa. Älskade mina bröst i början de första 3-4 åren efter op.
Lätt att vara efterklok men jag har beslutat för att ta ut allt skit nu,
Blir bröstlyft även denna gång.
Gilla