Anonym användare
Bröststorlek anatomiska 450 cc till 164 cm
Hej ! Jag är en tjej på 164 cm och väger mellan 50-52 kg. Har höfter och rumpa och är inte tanig. Har knappt 75b nu efter att ammat två barn. Är inne på 450cc . Skulle vilja uppnå en 75d men vill ändå inte se ut som silikonmorsan om ni vet vem jag menar. Har någon i min storlek dessa implantat? Måste få höra åsikter :)
Sortera efter

Anonym användare
Gilla

Anonym användare
Okej, och du känner inte att det har blivit för stort ? Är de du på bilden så ser det ju jötte bra ut :)
Gilla

Anonym användare
Oj sågg nu att du menade anatomiska. Det har jah inte. Nä jag tycker de snarare är små:) men jag blev storleksblind väldigt fort med. Ja det är jag på bilden. Tack så mycket:)
Gilla

Nemax78
Kvinna ·
Jag undrar oxå, de flesta verkar ha runda implantat. Jag har blivit rådd 375-425CC. Har inte en aning om hur stort det ser ut när man har anatomiska :)
Gilla

Anonym användare
Jag vill ha 450cc och tycker inte det blir för stort med ristestet iaf. Tänkte oxå anatomiska. Samma som du i storlek.
Gilla

Anonym användare
Är dock rädd att kirurgen kommer säga att det inte går med så stora. Har hört att han ogärna op in så stora. Ska man lita på det isf att det inte går eller är det bara hittepå?
Gilla

Anonym användare
Ja alltså efter att ha tittat å tittat kännt och klämt så känns det bra med 450. Men man kan ju riktigt aldrig veta hur de kommer kännas efteråt. Tack snälla ni för svar
Gilla

Anonym användare
Varför skulle du inte få he in så stora? Jag är dock mer sugeb på runda nu istället för anatomiska. Är rädd för strut känslan
Gilla

Anonym användare
Haha jag har ändrat mig till runda. Nej jag har hört att han ogärna lägger in stora. Men kommer vara bestämd med det jag vill. Får se vad han säger på tisdag :)
Gilla

Anonym användare
Låter bra de ;) ja klart man ska stå på sig! Du betala ju för de så :)
Gilla

WifeyS
Kvinna ·
Kanske en dum fråga.. Men hur stor skillnad gör 50 - 100 cc? Bakom el framför muskeln spelar väl också roll?
Gilla

Anonym användare
Som jag förstår det så är det inte så stor skillnad.. Tar man det bakom så "försvinner" 20-50 cc oxå :)
Gilla
JAg har 450 cc