Anonym användare
17 maj, 2010
Bukplastik 18/5. Före och efterbilder.
BukplastikJa imorgon är det dags för mig att lägga mig under kniven.
Nervositeten hålls i schack av en massa saker att göra.
Jag har jobbat idag och sen jag kom hem så har jag förberett så mycket jag kan.
Efter att jag lagt barnen så är det dags för den första descutan-duschen.
Efter det blir är det dags för det "riktiga" före korten.
Sen blir det mys i tv-soffan med maken tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre.
Imorgon kl 11.30 ska jag infinna mig på kliniken för att förberedas för min operation, runt 13 är det dags!
GAAAAAHHHHH!
Hoppas att jag vaknar upp med en platt mage imorgon runt 15-16 tiden?!!
Sköt om er så hörs vi senare!!
Håll tummarna!!!
Sortera efter
mammatill3
Kvinna ·
27 maj, 2010
Anonym användare
27 maj, 2010
Det ser bra ut det där förstår att du är nöjd. Härligt att jämföra före med efter, eller hur 🙂
Känner igen det där med svullnad, samma här. Har en bulle högst upp känns det som. Men nu har vi det avklarat! Tänk, var inte länge sen vi var nervösa dagarna före😉
Tack!
Ja det var verkligen en härligt att få jämföra före och efterbilder.
Jag blev ännu mer nöjd med reslutatet när jag såg bilderna faktiskt och då är jag trots allt svullen som en gris. 😀
Anonym användare
27 maj, 2010
Ser jätte fint ut. Förstår att du är nöjd🙂
Anonym användare
27 maj, 2010
Wow!
Vad fint det ser ut!
Anonym användare
31 maj, 2010
Idag har det inte varit nån bra dag. 🙁
Har sprungit på toaletten hela natten känns det som och har haft lite feber av och till idag.
Dock inget som har med operationen att göra utan en helt vanlig magbacill som hälsat på lite.
Nu är magen väldigt svullen under naveln.
Och jag hoppas innerligt att det är nåt som försvinner så att det inte är så det kommer se ut i fortsättningen. 😢
Har börjat använda en annan gördel på dagen, en från Flexees. Jätteskön.
Och på natten har jag den från kliniken med ett tunt linne under, riktigt skönt.
Nu ska jag gå och lägga mig och vila lite och lufta magen.
Anonym användare
31 maj, 2010
Ser jätte fint ut. Förstår att du är nöjd🙂
Tack så mycket.
Anonym användare
31 maj, 2010
Wow!
Vad fint det ser ut!
Tack så mycket. 😀
Anonym användare
05 jun, 2010
Tack för att du delar med dig, härligt att det gått bra! Jag hoppas magbacillen försvunnit?
Åhhh, vad jag längtar tills jag kan se bilder. Jag tycker svullnad under naveln låter som det ska? Svullnad vill på "rinna" nedåt med tiden, jämför med en vrickad fotled där det blåa långsamt flyttas från ankeln och ned mot tårna.
Sköt om dig!
Anonym användare
06 jun, 2010
Tack för att du delar med dig, härligt att det gått bra! Jag hoppas magbacillen försvunnit?
Åhhh, vad jag längtar tills jag kan se bilder. Jag tycker svullnad under naveln låter som det ska? Svullnad vill på "rinna" nedåt med tiden, jämför med en vrickad fotled där det blåa långsamt flyttas från ankeln och ned mot tårna.
Sköt om dig!
Ja tack. Magbacillen har gett med sig.
Jo det låter onekligen logiskt att svullnaden flyttar sig nedåt ju mer tiden går.
Det ser bra ut det där förstår att du är nöjd. Härligt att jämföra före med efter, eller hur 🙂
Känner igen det där med svullnad, samma här. Har en bulle högst upp känns det som. Men nu har vi det avklarat! Tänk, var inte länge sen vi var nervösa dagarna före😉