Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jossimossii profilbild

Jossimossii

Kvinna ·

30 maj, 2026

Gjorde en bukplastik 360 för 5 dagar sen. Efter en viktnedgång på 55 kilo så känns det otroligt skönt att få bort hela magen.

Läkningen tar hårt …. Men så värt det ser fram emot resultatet!

Blur image
Share icon

Logga in för att se bilden

Sortera efter

 profilbild

Marina

Kvinna ·

01 jun, 2026

Heja dig, har du gått ner så mycket i vikt! Bra kämpat och nu håller vi tummarna för att du får bli nöjd med allt och att det snart ska vara mindre jobbigt med läkningen!

Ta lite bilder under läkningen när du byter bandage, så ser du att det går framåt. :)

Gilla
 profilbild

Marina

Kvinna ·

14 jun, 2026

Hur går det för dig?

Gilla
Jossimossii profilbild

Jossimossii

Kvinna

·

14 jun, 2026

Jo de går bra, såhär ser de ut nu på vecka 3 snart

Gilla
Marina profilbild

Marina

Kvinna

·

16 jun, 2026

Jo de går bra, såhär ser de ut nu på vecka 3 snart

Tjusigt! Viket jobb du gjort med att gå ner så mycket och så tagit tag i att åtgärda hudöverskotett - det var du värd efter det slitet! Hoppas du känner dig nöjd.💪🥳

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem