Anonym användare
byta från 350 till 375?? hjälp :(
Jag har Mentor hög 350 och vill byta till Mentor hög 375 cc. Vill Inte ha jätte större men fylligare plus mer sideboobs. Klyftan är nu så lite som 1,3 cm. Jag har lite funderingar i min ensamhet vad jag ska välja. Tycker det är jätte svårt. 🙁Min egna bröstbredd är 10,8 cm.
| 350 cc | bredd 11,7 | projektion 4,9 |
| 375 cc | bredd 12,0 | projektion 5,0 |
| 400 cc | bredd 12,3 | projektion 5,1 |
| 450 cc | bredd 12,7 | projektion 5,2 |
Sortera efter

ArsAmandi
Kvinna ·
ska du inte välja mellanprofil istället då? :)
Gilla

Anonym användare
Jo kanske skulle va bra. Men får jag inte mindre projektion. Eller? Inte helt hundra om det är så. 🙁
Gilla

Pygme
Kvinna ·
Men wini det blir ju ingen skillnad? 1,5 millimeter på varje sida om bröstvårtan och 1mm put kommer inte att synas.. Du måste gå upp lite mer i cc om du vill ha skillnad..
Gilla

Anonym användare
En sån skillnad på 25 ynka cc skulle inte märkas öht :P
Gilla

Cagi00
Kvinna ·
425 HP har en bredd på 12,5 och samma projektion som 450, dvs 5,2
kan vara bra känna till :)
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
hej jag ska lägga in 500 silimed extra hög bakom muskeln va kommer jag att ha för storlek då på bh?
Gilla

Anonym användare
Så 5 mm är lönlöst okej. Är 450 ett bättre val?🙂 10 mm bredare. 100 cc skillnad. Vill verkligen inte bli besviken igen. Min bröstbredd är 10,8 cm och Mentors 450 är 12,7 cm. Hoppas inte det blir fult och problematiskt. Vill inte ha mindre projektion heller. Ush jag får ont i magen av att inte veta. 🙁
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
Hihi de kommer ordna sig wini prata me din läkare så ska du se att ni kommer fram till en bra lösning lycka till
Gilla

Anonym användare
Kommer byta läkare , vet inte vem men någon om jag ha bättre personkemi med.🙁
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
ok jag tycker att du ska byta till patrik på laser&estetik han e guld värld
Gilla

carro89
Kvinna ·
Hej jag gjorde oxå hos patrik :) du kommer ej få veta storleken förns då du ska köpa dig en annan bh alltså en riktig bra stöd bh efter första återbesöket. Jag köpte på åhlens och där mätte de ut min storlek toppen bra personal och fick bra med hjälp men brösten o kupan kan ju förändras lite med tiden så storleken kan ju ändras sen.
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
hej ok va bra :) va tyckte du om patrik? ok så man kommer inte ha samma storlek som efter själva operationen??
Gilla

Anonym användare
Hoppas de går bra. Jag tror 500 blir ganska stort, tippar jag på iaf. Större än normalt så att säga. Ingen b kupa. Antagligen c-d. Kan någon hjälpa mig med storleks valet? Är i val och kval. Op snart och jag vet inte vad jag ska ha. 👎
Gilla

Liseh
Kvinna ·
Vill du ha markant större bröst så skulle jag nog råda dig till minst 450cc iaf.. Jag kan redan tänka mig större ;) har nu 375cc och skulle jag göra om mina så skulle jag nog lägga i åtminstone 500, så det märks skillnad! Annars känns det ju meningslöst att byta! :) Hoppas du hittar en size som känns bra för dig!
Kram och lycka till!
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
Hej de kommer gå jätte bra ska du se :) men jag tyckte inte 500 såg stort ut på 3D bilderna så både jag o Patrik kom fram till att de skulle passa mig :) lycka till:)
Gilla

Anonym användare
tack Liseh. Grattis till ett lyckat resultat också🙂 Helt lagom. Jag vill inte ha jätte större men större iaf. Jobbigt läge för 100 cc är väldigt lite hört många som en märkt av 🙁 Jag kan tyvärr inte ta mer än 450 för min bröstkorg är "konstig" på något sätt sa Calle. Ska kanske gå och höra örjans åsikt också. Känns dina bra? Jag gillar volym. Känns dom stora för din kropp?🙂
Gilla

Liseh
Kvinna ·
Tack! Mina känns absolut inte stora, snarare tvärtom! Visst känns dom större när man är naken men när man har kläder på saknar jag det där lilla extra liksom! Skulle jag gå större skulle det nog bli tuttarna och jag.. nu känns det ändå som jag och mina tuttar ;) om du förstår vad jag menar! Dom känns ändå väldigt bra i storlek jämfört med min kropp trots att jag känner själv att jag skulle kunnat bära upp 450-500 utan problem!
Gilla

Vonkan
Kvinna ·
Grattis tjejen:)
Gilla