Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lullan profilbild

Lullan

Kvinna ·

28 aug, 2019

Byta från 375cc till 450cc någon med erfarenhet?

Andra bröstoperationer

Hej, Ska opereras om 1 vecka för ärrkorrigering på brösten. Funderar då på att lägga in lite större när jag ändå ska dit och sy om hela skitet Opererades för 2 år sedan och gjorde lyft samt la in 375cc. Idag tycker jag att de ser bra ut till den kroppen jag har men har alltid känt att jag vill ha snäppet större. Är det någon som har erfarenhet av att ha bytt från 375 - 450 cc och känt att det varit värt det? Har även 7kg som jag ska gå ner, tror ni det förstör brösten om jag nu väljer att lägga in 450?

3

Sortera efter

Elken1

Kvinna ·

28 aug, 2019

Jag har hört att man minst ska gå upp 150cc för att märka någon skillnad.. 75cc kommer kanske kännas som att man kastar pengarna i sjön?
Gilla

Lullan

Kvinna ·

28 aug, 2019

Är rädd för det med, men förvisso vill jag inte ha jättestor skillnad utan mer intresserad att få dem lite bredare. Får viss rabatt eftersom det är i samband med korr. But still, ja frågan är om det är värt det :/ störigt att man inte tog större från början..
Gilla

Lowski

Kvinna ·

28 aug, 2019

när jag var på konsultation så rekommenderade dom att man inte ska gå upp eller ner mer än 5 kilo för såfall får man vara bredd på att brösten kommer att förändras lite :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem