mody
Kvinna ·
Byta från anatomiska 260 till runda 325cc, skillnad???
Hej! Ska byta implantat till runda i december. Ska dessutom sätta i lite större implantat denna gången. Ser man skillnad på 65cc? Har just nu anatomiska 260cc kommer att få runda 325cc båda hög profil.tänkte att det kanske blir mer skillnad nu när jag byter till runda? Tack på förhand!
Sortera efter

Okizena
Kvinna ·

mody
Kvinna ·

mody
Kvinna ·

Lillajag
Kvinna ·

mody
Kvinna ·

Frodo89
Kvinna ·

mody
Kvinna ·

Frodo89
Kvinna ·

Snövit33
Kvinna ·

mody
Kvinna ·

mody
Kvinna ·

Geléhallon91
Kvinna ·
Jag tycker dina ser jättefina ut storleksmässigt på bilden, Eller är det kanske push-up bh? Jag var också inne på antomiska innan för formens skull men mjukheten fick mig att gå över till runda. Visste dock inte att anatomiska var SÅ hårda som ni säger, även om man inte döljer sin bröstoperation (mina nära och bekanta kan omöjligt missa storleksskillnaden) så vill man ju inte att det ska kännas vid något så simpelt som en kram :/

Alma27
Kvinna ·

Candycane
Kvinna ·
Jag bytte 280 anatomiska till 325 runda i perthese, så det spelar såklart in, men mina ser mindre ut och mycket finare och naturligare.

Anonym användare
jag har hört att man måste gå upp typ 150cc för att se skillnad.. tror inte 60cc kommer göra mkt skillnad.
Hej! Varför ska du operera om dig? Tänkte bara på att det inte var så länge sen du opererade dig och dina bröst ser super fina ut. :)