Jole
Kvinna ·
Byta implantat med 100cc
Hej! Är det någon här som har gått upp eller ner med 100cc men behållt samma märke och profil av implantat? Hur upplevde ni isf skillnaden? :)
Sortera efter

voi
Kvinna ·

amandaaa
Kvinna ·

voi
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·

Mallis
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·
Jag har läst att man ska gå upp minst 150cc för att det ska bli någon storleksskillnad. Så om du vill se någon skillnad så hade jag gått upp 200cc :)

Jole
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

Jole
Kvinna ·
Jag bytade till 825CC från 500 cc. Nu känns de bra men inte så stora ändå. Men sedan så provade jag en bh på skoj, som jag hade till mina 550cc och helt plötsligt fick jag 2 bomber. Tänk vad en bh kan göra. Jag känner mig inte så med de vanliga bh:arna jag köpt från change. Men nu när brösten mjuknat så går det att få ihop dem och med rätt bh. Så hade jag varit du, så hade jag gett det lite tid för att känna efter. Känns inte lönt att lägga så mkt pengar för endast 100cc.

Sofffipropp
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Jag bytade till 825CC från 500 cc. Nu känns de bra men inte så stora ändå. Men sedan så provade jag en bh på skoj, som jag hade till mina 550cc och helt plötsligt fick jag 2 bomber. Tänk vad en bh kan göra. Jag känner mig inte så med de vanliga bh:arna jag köpt från change. Men nu när brösten mjuknat så går det att få ihop dem och med rätt bh. Så hade jag varit du, så hade jag gett det lite tid för att känna efter. Känns inte lönt att lägga så mkt pengar för endast 100cc.
Tack för svar!
Ja visst ska man ge det tid, men jag är inte den tålamodigaste människan ;-)
Men som du säger så känns det ju onödigt mycket pengar på 100cc, när man inte vet exakt hur det kommer att bli. Sen har min tanke korsat på 925cc men de känns så himla stort. Vill ha lite mer "push up" effekt utan bh och lite mer sideboob.

Jole
Kvinna ·
Tack för svar!
Ja visst ska man ge det tid, men jag är inte den tålamodigaste människan ;-)
Men som du säger så känns det ju onödigt mycket pengar på 100cc, när man inte vet exakt hur det kommer att bli. Sen har min tanke korsat på 925cc men de känns så himla stort. Vill ha lite mer "push up" effekt utan bh och lite mer sideboob.
Det fick jag av 825cc. Men hur kan det skilja sig så på 725? Du är ju kortare än mig och smalare, dina borde se riktigt stora ut på dig. Jag menade inte push up bh med inlägg. Jag menar en bh som håller ihop mer än de där stadiga lite mer vardagliga bh:arna. Hur mkt får du betala för ett byte? Jag betalde 28.000.

Marie
Kvinna ·