Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Jole

Jole

Kvinna ·

Byta implantat med 100cc

Bröstförstoring

Hej! Är det någon här som har gått upp eller ner med 100cc men behållt samma märke och profil av implantat? Hur upplevde ni isf skillnaden? :)

13

Sortera efter

voi

voi

Kvinna ·

Jag ska byta med 200 cc i skillnad och vad jag har hört är att msn bör gå mellan 150-200 för att märka storleksskillnad.
Gilla
amandaaa

amandaaa

Kvinna ·

Hur ofta behöver man byta implantat, är det var tionde år?
Gilla
voi

voi

Kvinna ·

Jag behövde inte byta ut mina som är gjorda -99 mem vill det ändå :)
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Ja det har jag också läst om att de ska vara 150cc uppåt. Opade mig med 725 och nu när svullnaden har lagt sig så känns de som att jag borde tagit 825. Samtidigt så är dom ju inte färdig läkta än heller så får se. Har inge tålamod för sånt här ;-) kollar man på implantaten så skiljer det sig 0,5cm mellan dom, får liksom ingen bild hur mkt de är för "kroppen".
Gilla
Mallis

Mallis

Kvinna ·

Jag har läst att man ska gå upp minst 150cc för att det ska bli någon storleksskillnad. Så om du vill se någon skillnad så hade jag gått upp 200cc :)
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Mallis skrev:

Jag har läst att man ska gå upp minst 150cc för att det ska bli någon storleksskillnad. Så om du vill se någon skillnad så hade jag gått upp 200cc :)

Ja men exakt, har också läst att det ska vara så :/ Men 925cc känns så galet stort! Man vill ju inte lägga pengar heller på 100cc om det inte kommer att märkas! Gillade storleken efter Op men nu efter 4v känns dom små när svullnaden gått ner, ville ha lite det opererade utseendet, men inte vara Pamela Anderson heller. ;)
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Ingen som har bytt "samma" implantat med 100cc? :)
Gilla
Marie

Marie

Kvinna ·

Jag bytade till 825CC från 500 cc. Nu känns de bra men inte så stora ändå. Men sedan så provade jag en bh på skoj, som jag hade till mina 550cc och helt plötsligt fick jag 2 bomber. Tänk vad en bh kan göra. Jag känner mig inte så med de vanliga bh:arna jag köpt från change. Men nu när brösten mjuknat så går det att få ihop dem och med rätt bh. Så hade jag varit du, så hade jag gett det lite tid för att känna efter. Känns inte lönt att lägga så mkt pengar för endast 100cc.
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Marie skrev:

Jag bytade till 825CC från 500 cc. Nu känns de bra men inte så stora ändå. Men sedan så provade jag en bh på skoj, som jag hade till mina 550cc och helt plötsligt fick jag 2 bomber. Tänk vad en bh kan göra. Jag känner mig inte så med de vanliga bh:arna jag köpt från change. Men nu när brösten mjuknat så går det att få ihop dem och med rätt bh. Så hade jag varit du, så hade jag gett det lite tid för att känna efter. Känns inte lönt att lägga så mkt pengar för endast 100cc.

Tack för svar! Ja visst ska man ge det tid, men jag är inte den tålamodigaste människan ;-) Men som du säger så känns det ju onödigt mycket pengar på 100cc, när man inte vet exakt hur det kommer att bli. Sen har min tanke korsat på 925cc men de känns så himla stort. Vill ha lite mer "push up" effekt utan bh och lite mer sideboob.
Gilla
Sofffipropp

Sofffipropp

Kvinna ·

Följer :)
Gilla
Marie

Marie

Kvinna ·

Jole skrev:

Marie skrev:

Tack för svar!
Ja visst ska man ge det tid, men jag är inte den tålamodigaste människan ;-)
Men som du säger så känns det ju onödigt mycket pengar på 100cc, när man inte vet exakt hur det kommer att bli. Sen har min tanke korsat på 925cc men de känns så himla stort. Vill ha lite mer "push up" effekt utan bh och lite mer sideboob.

Det fick jag av 825cc. Men hur kan det skilja sig så på 725? Du är ju kortare än mig och smalare, dina borde se riktigt stora ut på dig. Jag menade inte push up bh med inlägg. Jag menar en bh som håller ihop mer än de där stadiga lite mer vardagliga bh:arna. Hur mkt får du betala för ett byte? Jag betalde 28.000.
Gilla
Jole

Jole

Kvinna ·

Marie skrev:

Jole skrev:

Marie skrev:

Tack för svar!
Ja visst ska man ge det tid, men jag är inte den tålamodigaste människan ;-)
Men som du säger så känns det ju onödigt mycket pengar på 100cc, när man inte vet exakt hur det kommer att bli. Sen har min tanke korsat på 925cc men de känns så himla stort. Vill ha lite mer "push up" effekt utan bh och lite mer sideboob.

Det fick jag av 825cc. Men hur kan det skilja sig så på 725? Du är ju kortare än mig och smalare, dina borde se riktigt stora ut på dig. Jag menade inte push up bh med inlägg. Jag menar en bh som håller ihop mer än de där stadiga lite mer vardagliga bh:arna. Hur mkt får du betala för ett byte? Jag betalde 28.000.

Ingen aning hur det skiljer sig mellan 825 och 725, enligt tabellen är de små skillnader. Har inte kollat vad ett byte kostar, men tyckte kag läste här på forumet att de skulle gå på 34.000kr på Nordiska Kliniken. Fick du klyftan och push up effekten direkt efter op? Eller tog det tid innan det "utvecklades"?
Gilla
Marie

Marie

Kvinna ·

Direkt efter, då brösten kändes färdiga direkt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem