Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
jt78

jt78

Man ·

Byte 350 till 600

Andra bröstoperationer

Så har jag äntligen bestämt storlek och mina 350 eurosilicon ska bytas ut mot Mentor 600 hp. Läkarn menar att det ger en lite mer markerad överpol med större implantat. Vill gå upp i storlek men frågan är hur mkt större kommer dom att bli? Ni med 600 bakomplacering, hur upplever ni era boobs? 160 cm lång och 65 kg är mina mått.

5

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Du kan kolla mina bilder, vi har ungefär samma längd och vikt. Jag har 600hp. Tycker dom är lätta att både framhäva och dölja. Beror helt på vilka kläder och bh man har på sig men det är inga små bröst. 

Gilla
jt78

jt78

Man ·

tin skrev:

Du kan kolla mina bilder, vi har ungefär samma längd och vikt. Jag har 600hp. Tycker dom är lätta att både framhäva och dölja. Beror helt på vilka kläder och bh man har på sig men det är inga små bröst. 

Dina är super snygga :) så tror att 600 kommer bli en bra storlek.

Gilla
aussie1

aussie1

Kvinna ·

Ja gick från 350/400 till 550/600 och tycker ökningen var perfekt och var o snöade in mig på 650 och 700 innan men tycker verkligen det räckte med 550/600.
Gilla
Tez

Tez

Kvinna ·

tin skrev:

Jag har lite svårt att bestämma mig mellan 550cc och 600cc. Vilken storlek har du i bhn med dina 600cc? :)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tez skrev:

tin skrev:

Jag har lite svårt att bestämma mig mellan 550cc och 600cc. Vilken storlek har du i bhn med dina 600cc? :)

Jag har ca 300 egen vävnad också så ligger på runt 65I. Men hade samma storlek med 450 också bara det att 600 är bredare för det skiljer så lite i put att det inte märks skillnad

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem