Sofias1
Kvinna ·
Byte av implantât! 350 cc mp till 500cc
Jag trodde verkligen att jag skulle vara nöjd med lite större bröst. Nu har det gått prick ett år och nu är en ny op bokat för den 19 september vill ha stora fina bröst känns som att jag har myggbett. Det är så otroligt vanligt att man känner så. Nu tänker jag bara tänk om det blir för stort? Kan det bi det?
Sortera efter

Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Sofias1
Kvinna ·
Det är så störande att man ska behöva känna så. 29000 kostar det men det är lätt värt det!
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Är i samma val ... Ska korrigera mina bröst och funderar samtidigt att byta ut mina 325cc ho till 450 hp.. Men vet inte hur jag ska göra , vill egentligen bara ha fylligare bröst..
Vill du ha synbar skillnad, alltså verkligen STÖRRE tror jag du ska ta 500-550.. Vad har du för mått på dina implantat nu?
Gilla

Sofias1
Kvinna ·
12,5 är mina implantat just nu. 450 hp är 12,8 och 500 är 13,2 har inte bestämt mig för vilken jag ska ta. Vill ha mer put och sen spelar inte bredden så mycket roll haha
Jo jag vet att jag borde ta mer men det är mer att de känns lite platta.
Gilla

Jojja
Kvinna ·
Jag känner mig lite i samma sits som du..
Jag har 330 (anatomiska) idag och ska byta upp mig till runda minst 550, helst 600 cc.
Jag tror absolut inte att du kommer att tycka att 500 blir för stort om du anser att dina 350 känns som myggbett. :) Hur många cm/mm skiljer det i put mellan dina nuvarande implantat och det på 500? :)
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Sofias1 skrev:
12,5 är mina implantat just nu. 450 hp är 12,8 och 500 är 13,2 har inte bestämt mig för vilken jag ska ta. Vill ha mer put och sen spelar inte bredden så mycket roll haha
Jo jag vet att jag borde ta mer men det är mer att de känns lite platta.
Gilla

Sofias1
Kvinna ·
Oh ångest haha! Jag väntar på taxin till kliniken haha.. 450 eller 500 :P han får välja men 500hp blir kanske bäst haha är lite nervös :/
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Ta 500! :)
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Hur gick det?
Gilla

Sofias1
Kvinna ·
Hej! Det blev 500 cc HP och det.känns grymt bra har typ inte ont
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Fan vad najs! :)) BILD!
Känns dom stora? Vi är typ i samma mått... Jag har dock väldigt smal å tunn bröstkorg. Kommer aldrig kunna bestmma mig mellan 450-500. Skiler ändå gaaanska mkt.
Gilla

Emily07
Kvinna ·
Frågar igen :) hur känns dina nya boobies nu?? Nyfiken. Har än inte bestämt
Gilla

Sofias1
Kvinna ·
Oj sorry hade inte sett. Jag kan inte lägga upp bild tyvärr. Jag är super nöjd har stora runda fina bröst nu. Jag är rätt så kurvig har höfter o rumpa så det ser väldigt naturligt trots allt.
Gilla

Evylynn
Kvinna ·
Hade också velat se en bild
Gilla

Ann81
Kvinna ·
Jag bytte från 300 cc mp+ till 450cc hp en lagom skillnad! Kirurgen sa att om man vill kunna se ngn skillnad alls så bör man ta minst 100-150 cc större. Men jag måste säga att jag tycker det är stor skillnad i vilken fasthet man väljer också. Jag har haft coh 1 och fick mkt rippling o de kändes nästan sladdriga.. Nu med coh 2 försvann ripplingen o de känns mjuka o fylliga...
Gilla