River
Kvinna ·
27 feb, 2023
Byte av implantat från 250cc mentor
BröstförstoringHej! Jag har nu äntligen bokat tid för konsultation efter en lång tids fundering på byte av implantat till större. Jag har idag 250 cc är 170 cm lång och väger ca 55 kg. Jag är rätt bredaxlad och känner att mina jag har ni blir lite små.. samt efter 3 täta barn så har min egen fyllning försvunnit helt.. är väldigt tunn i huden. Jag skulle gärna vilja höra från er med liknande förutsättningar vilken storlek ni valt gärna runt 500-600 eller mer med high profile. Massa kärlek //River
Sortera efter
Tingeling123
Kvinna ·
27 feb, 2023
River
Kvinna ·
27 feb, 2023
1xxx1
Kvinna ·
27 feb, 2023
River
Kvinna ·
27 feb, 2023
1xxx1
Kvinna ·
27 feb, 2023
Jag läser väldigt mkt om Motiva men inte så inläst på dessa.. någon skillnad mellan Mentor vad rekommenderas eg idag?
mimmz
Kvinna ·
27 feb, 2023
Jag behöver också byta mina implantat snart och undrar hur det känns med byte gör det lika ont som första gången? Och hur känner du med ärren? får man nya ärr eller gör man på samma snitt som första gången? Tycker du brösten ser bra ut efter bytet? Tack för svar :)
Tingeling123
Kvinna ·
28 feb, 2023
Hej Tingeling123
Jag behöver också byta mina implantat snart och undrar hur det känns med byte gör det lika ont som första gången? Och hur känner du med ärren? får man nya ärr eller gör man på samma snitt som första gången? Tycker du brösten ser bra ut efter bytet? Tack för svar :)
River
Kvinna ·
01 mar, 2023
Tingeling123
Kvinna ·
01 mar, 2023
Jag läser väldigt mkt om Motiva men inte så inläst på dessa.. någon skillnad mellan Mentor vad rekommenderas eg idag?