Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

14 sep, 2011

BYTE TILL 800 CC HP

Bröstförstoring

Helluu girls :)
Inte varit inne här på ett tag.

Trots infektioner, spruckna ärr och en j*vla tid efter operationen i maj funderar jag nu på att byta till 800 cc.

Idag har jag 650 cc HP mentor, men är smal och har nog nästan ingen egen vävnad kvar (kanske 150 cc MAX).
Vill ha mer put än idag, bredden kan vara densamma.. Men jag vill att dem ska bli "längre ut" i profil..
Har "bara" 60 G i FREYAS bhar nu när svullnaden gått ner..

Vad rekomenderar ni?

Ska även injecera mer fett i läpparna :)

20

Sortera efter

Nooova

Kvinna ·

14 sep, 2011

Oj jävlar. Det var inte en liten storlek. Är det du på bilden?

Gilla

Miiikaela

Kvinna ·

14 sep, 2011

Damn vilka boobs! Kunde du lägga 650 cc vid första open??

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

De är ju jätte stora o fina. personligen tycker jag verkligen inte att du ska göra större.

du e så smal så tror det hade bara sett groteskt ut med ännu större.

Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

14 sep, 2011

800 cc låter helt perfekt, kanske du borde ta en extra hög projektion samtidigt så du får det dära extra putet! :D

Är med intresserad av 800!

Vad får du betala för det och vilken klinik ska du opa dig på?

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Ja det är jag på bilden, men bilden är missvisande och jag var nyopererad när den togs.
Jag är smal men man ser inte att jag har silikon förutom i väldigt tajta och upp-pushade klänningar.

Jag ska operera mig på plastikakademin där jag gjorde det först.
Ingen aning om vad ett byte brukar kosta faktiskt.

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Och ja, jag la in 650 cc direkt :) gjorde det i maj.

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Okej. verkligen inget illa menat :) man ska ju själv va nöjd =)

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Nä då jag tog inte illa upp alls :) men dem ser faktiskt inte så stora ut.. Men håller med , 800 cc på en tjej som väger strax över 50 låter groteskt hahahaha

Gilla

Malin88

Kvinna ·

14 sep, 2011

gå upp i ultra hög profil så får du putet. har du kikat på allergans implantat? tycker de har rätt putiga implantat så man får plats med en del i de märket. men jag tycker dina ser mkt större ut än 650cc, ser mer ut som 800cc  :P

Gilla

MillaJohansson

Kvinna ·

14 sep, 2011

Oj! Jag tycker inte du ska lägga in mer om jag ska vara ärlig, inte om du vill bli sedd som mer än ett par bröst alltså... Inget illa ment, utan säger bara min åsikt. Viktigast är ju att du själv är nöjd!

Gilla

Sanela

Kvinna ·

14 sep, 2011

Oj! Mamma mia!!
Gilla

Lindén87

Kvinna ·

14 sep, 2011

Måste bara säga att det ser hur bra ut som helst med de bröst du har nu :), men förstår dig-vill du ha större så ska du göra större-svårare än så är det inte ;)

Gilla

linaaa

Kvinna ·

14 sep, 2011

Oj då, det kommer säkert bli supersnyggt! Jag själv tänker gå minst 800cc kanske 1200cc, tycker det är väldans snyggt med stora bröst. Vet inte hur mycket vävnad jag har, man får se vad kirurgen säger på konsultationen. Gäller väl att visa att man är bestämd och att man är lite påläst antar jag? I varje fall så önskar jag dig lycka till, alltid roligt med dom som har samma smak som mig! / Lina

Gilla

Nooova

Kvinna ·

14 sep, 2011

linaaa -Tror du själv att det är möjligt att lägga in 800cc från ingenting? Du lär få göra 2 operationer.

Gilla

Anonym användare

14 sep, 2011

Nä 800 första gången kanske är lite mycket, krävs nog 2 op :)

Om mina bröst hade sett så stora ut i kläder som dem gör i BH hade jag inte gjort om dem ;-)

Gilla

Anonym användare

15 sep, 2011

Jag tycker du har grymt snygga bröst redan!

Gilla

Anonym användare

21 sep, 2011

Samma här dom är redan så fina, det har ju knappt gått ett halvår sen du gjorde första ju :/ 

Visst är det snyggt med stora bröst men till din kropp kommer det nog se alldeles för stort ut, men det är ju vad jag tkr, hoppas du blir nöjd hur du än gör ! 

Lycka till.

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2011

Hej tjejer!
På mina bilder var jag nyopererad och svullen.
Med 800 cc kommer dem bara bli som bilderna ni ser här :)

Gilla

Anonym användare

22 sep, 2011

nooova skrev:

linaaa -Tror du själv att det är möjligt att lägga in 800cc från ingenting? Du lär få göra 2 operationer.

Vet en tjej som Gunnar lade in 800ml vid första operation, så grymt fina!! men det var tydligen riktigt smärtsamt (framför med några muskeltrådar om jag inte minns fel)! En annan tjej lade in 700ml framförfrån absolut ingenting, superdeffad, nada eget bröst... bara ett parrejäla pecs, dvs muskel med hud ovanpå!

Så visst går det, helt klart!

Gilla

Jossan_80

Kvinna ·

18 jan, 2012

Eurosilicone
E.S. 812 N Cristalline Paragel
800 cc Runda
Extra Hög
Natural Cohesive gel
Textuerade
136.0mm

Implantatsbredd

136.0mm

Implantatshöjd

77.0mm

Projektion dvs put

Eurosilicone finns hos en bra klenik i Norge Colosseumklinikknen

http://www.ckl.no/

De finns hos SPC men det är många som klagat på dom och som inte får veta vilka implantat eller mängd cc eller proj dom har. Så jag skulle gå på Colosseumklinikknen. Dom har även en trevligare hemsida och ger mer info.

Sen har vi Mentor men dom är inte alls lika höga!

Mentor
Smooth
800 cc Runda
Hög Profil
Cohesive I
Släta
155.0mm

Implantatsbredd

155.0mm

Implantatshöjd

60.0mm

Projektion dvs put