Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Ca 160 cm & ca 60 kg, storlek på implantat?

Bröstförstoring

Undrar om någon av er är ungefär lika lång som jag och ungefärlig likadan vikt, hur mycket har ni vågat lägga in? På två konsuktioner har två läkare rekomednerat max 350 cc så jag vill ha naturlig look.

Hur mycket har ni lagt in och har ni fått naturlig look? :)

19

Sortera efter

snuttplutt

snuttplutt

Kvinna ·

Jag är typ lika lång och väger typ lika mycket, jag har lagt in 350 och tycker de blev perfekt. Lätt att framhäva och lätt att dölja :) De skriker inte direkt sillisar om dom och folk som inte vet att jag opererat mig har inte sagt nått så jag tar det som att de ser hyffsat naturligt ut ;)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hej! Jag ville ha en naturlig look och absolut inte stora bröst och la in 275 cc. Jag fick väldigt naturliga bröst som passar bra till min kropp, man skulle nog inte misstänka att jag är opererad. Dock beror det ju på vad du har för utgångsläge också, hur resultatet blir. Och profilen på implantatet spelar ju också in. 

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Va kul o höra Snuttplutt och Fiffi! ^^

Kommer inte ha high profile utan den vanliga (antar jag det är). KOmmer dock inte ihåg vad det heter :P

Tror jag ska välja mentor coh 1 eller perthese, vad har ni? :o i´Vill gärna ha mjuka härliga bröst som hoppar o har sig oavsett vad man gör ^^ Förutom när man ligger/sitter ner då ;P

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Just det, ska på konsultion om en vecka och 5 dagar nu så är dags för mig att samla så info som möjligt o frågor osv ^^ Bara priset inte höjs allt för mycket nu då :(

Men vilken bh storlek har du Snuttplutt hamnat på? Om man får fråga,Läst att det kan bli väldigt olika men då vet man iaf kanske ungefärligt ^^

Gilla
snuttplutt

snuttplutt

Kvinna ·

Jag har moderate plus, mentor, coh 2. Låter som att du har hyffsat koll på läget. Av vad jag läst på forumet så verkar några tycka att perthese "säckar" ihop efter några år medans andra menar att de inte alls gör de. Kika runt på forumet så blir du nog lite klokare :) Eller inte, de är ju en djungel de här;) De bästa är ju att samla så mycket info som möjligt och lyssna på din egen magkänsla :) Lycka till!

Gilla
snuttplutt

snuttplutt

Kvinna ·

Jag landade på 65G, och där omkring beroende på märke. men precis som du säger varierar de ju från person till person

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

SKit! 65 G?! :O Blir det inte dyrt med att köpa bh:ar nu för tiden då? Den jäkla operationen kommer bli mycket dyrare än vad jag hade tänkt xD

Kanske har koll på läget men kan omöjligt veta allt :3

Funderar på om man ska välja släta elelr de där knottriga, vet inte vad som bli skillnad o vill gärna undvika alla komplikationer som möjligt :s

Men känns det naturligt med co2 då? ^^

Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Jag är 162, väger 53. Har lagt in 500, bakom, high profile. :)

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

VAr rätt nygligen du opererade dig ser jag! Är du nöjd o så? :)

Gilla
Darkness

Darkness

Kvinna ·

Darkness skrev:

Jag är 162, väger 53. Har lagt in 500, bakom, high profile. :)

glömde tillägga att jag ville inte att det skulle skrika "fake-look" om mig och det tycker jag inte heller att det gör nu. Nu är dom visserligen fortfarande svullna så det är lite svårt att avgöra den slutgiltliga storleken än så länge, men när jag har kläder så är det ingen som direkt har reagerat att jag opát mig. Men iof har jag alltid haft värsta vadderingen och push-upen i bhń så :P

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag har Mentor coh II, hp, och de är väldigt mjuka och rörliga ;)

Gilla
Joliine

Joliine

Kvinna ·

Jag är 158 och väger mindre la in 375 ser naturligt ut med kläder ;) men nygjorda så inte "klara". I bikini kommer man säkert se att det är "fake" Hade nu i efterhand kunnat lägga in mer men jag gick från ett utgångsläge som helt platt . Annars är väl 375 ett lite större implantat tmen inte på mig ;)
Gilla
barbieee

barbieee

Kvinna ·

Nästan lika lång som dig
Gilla
snuttplutt

snuttplutt

Kvinna ·

Jag tycker mina är mjuka och rörliga men så vitt jag förstått är coh 1 mer närmare den naturliga känslan. Haha, 65G låter större än vad de egentligen är. De behöverj u inte bli sådär jätedyrt md bhar, många beställer tex från england :)

Gilla
snuttplutt

snuttplutt

Kvinna ·

Om du kikar under fliken "av intresse" sen "bröst och sen "bröstimplantat" kan du läsa lite om släta och texturerade. Jag har texturerade och jag hörde nånstans att de skulle kunna motverkare kapselkontraktur, sen fick jag höra att vissa med texturerade lätt fick rippling. De finns ju för och nackdelar med allt tyvärr. Lyssna på din kirurg occ vad han/hon rekommenderar för just dig :) och läs, allt du hittar ;) Sök runt på forumet, finns massor

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

snuttplutt skrev:

Jag tycker mina är mjuka och rörliga men så vitt jag förstått är coh 1 mer närmare den naturliga känslan. Haha, 65G låter större än vad de egentligen är. De behöverj u inte bli sådär jätedyrt md bhar, många beställer tex från england :)

Hur kommer det sig att du valde coh II då? ^^

JO tack, ska ta och läsa så mycket jag kan! :)

Gilla
snuttplutt

snuttplutt

Kvinna ·

Jag hade kännt på kompisars bröst innan och jag tyckte att dom kändes bra, jag var aldrig ute efter den där jätte naturliga känslan utan för mig var det viktigare att dom höll formen och var jävligt snygga. Haha. Men alla är vi olika :)

Gilla
SweetMelon

SweetMelon

Kvinna ·

Är 162 väger ungefär 51 :) La in 245cc och 305cc Silimed implantat och är SÅ nöjd! Tycker att de blev perfekta till min kropp, och de ser redan naturliga ut efter bara 2 veckor tycker jag ^^

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Hoppas att man får lika tur som er då! LÄngtar så mycket redan o operationen är inte äns bokad!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem