Anonym användare
Ca 160cm/45kg vilket Inplantat har ni?
Hej! Vore roligt att höra andra med ungefär samma kroppstyp som mig har valt för inplantat? Och om ni är nöjd med den storleken ni fått? Vill inte göra så stora och nojar sjukt mycket med storleken!! Någon som har något tips vad ni tror jag behöver om jag är nu en liten a-kupa och vill ha en stor b alt liiiten c ?
Sortera efter

Anonym användare

NellyGirl
Kvinna ·
Jag är 165 cm och väger ca 54 kg, jag har 450cc high profile.
Är SUPERNÖJD!
En sak att ta hänsyn till dock är att kupstorlekarna ändras när du har silikon, dvs att om du står bredvid någon som har exakt lika stora bröst som dig utseendemässigt fast den andre har naturliga och du silikon så kommer du behöva 1-2 kupstorlekar större. Detta för att silikon tar mer plats och är mer kompakt än ett naturligt bröst! Bara så du vet 🙂 Lycka till med valet!!

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag har nästan exakt samma längd & vikt om du, och jag har 590cc UHP. Jag är supernöjd med storleken, men så ville jag ju ha stora bröst också :) Hade 440cc HP innan och var rätt nöjd med den storleken också - det jag saknade med de implantaten var fyllighet upptill, vilket jag tycker att jag har nu :)

Tulip
Kvinna ·
Jag har oxå samma mått som dig och valde 295 cc. Nu så här efter ca sex veckor har jag vant mig vid storleken och tänker ibland att jag skulle tagit lite större.. Det beror såklart på vilket resultat man är ute efter! Jag var helt platt förut och har nu fått de bröst jag alltid saknat! De som inte vet att jag har opererat mig skulle nog inte kunna se det och det tycker jag är skönt! Kanske du skulle fundera runt 250-350 cc nånstans?

boobilicious
Kvinna ·
Jag la också in 295, var helt platt innan. Det ser supernaturligt ut till min lilla kropp! Men vissa dagar ångrar jag mig att jag inte gjorde större, och vissa är jag hel nöjd såå.. och jag har 70 D nu :)

Tulip
Kvinna ·
Jag la också in 295, var helt platt innan. Det ser supernaturligt ut till min lilla kropp! Men vissa dagar ångrar jag mig att jag inte gjorde större, och vissa är jag hel nöjd såå.. och jag har 70 D nu :)
Då har vi precis samma! :-) Måste fråga dig ang. bh-storlek.. Jag köpte själv 70 D i min första bh efter op.. Men i helgen när jag var o mätte min storlek sa tjejen på Twilfit att jag ska ha 65F/70E!! Jag får inte alls ihop det? Det låter ju enormt med E kupa? 295 cc borde ju vara att gå upp ca 3 kupstorlekar, eller hur?!

Anonym användare
tacksam för alla svar, jätteroligt att läsa!
Jag har nu varit på konsultation och Eja tyckte att jag skulle ha 325 mp+ textuerade ev 300mp+ men är jätteosäker på storleken. Vill inte ha för stora... Jag funderar på antigen 300 eller 275, vet att det inte är så stor skillnad men blir så nojig..
Jag har iaf fått min op-tid 8 maj!!!! wiiii är så sjukt exalterad och vill bara att veckorna ska springa fram! Det är tre/fyra dagar efter att jag kommer hem från thailand men hon sa att det inte gjorde något bara jag inte va bränd.

Inanna
Kvinna ·
Jag är mycket större än dig, och hade urammade....Men jag har 325 m+, framför. Så om du tycker de ser stora ut på mig (ska lägga in fler foton, med mer helkropp, snart, lovar) så blir de ännu större på dig!

iloveboobies
Kvinna ·
Hänger på här :) Vi väger samma och är lika långa, jag funderar på 350cc :) Vill inte ha under 300cc för då vet jag att jag kommer ångra mig, men jag kommer nog välja nåt mellan 300-350cc :)

snuttefian
Kvinna ·
Hakar också på här.
Jag ska opa mig den 12 hos örjan på proforma.
efter ha velat mig ( som jag fortfarande gör) sa vi att vi skulle bestämma strl och prfil på Op, dagen.
Men vi kom fram till 375 hp på besöket, men nu lutar det runt 400 någonstans.
Svårt det här...
och jag är 158, väger 45 :)

Anonym användare

solros92
Kvinna ·
Jag är 165, väger 55 och har 255 cc MF :) riktigt nöjd! Skulle nog kunnat tagit 295 utan att det skulle sett onaturligt ut, men jag tycker om att ha liten c :)

snuttefian
Kvinna ·
Jag går också runt med ris för att blir säkrarre haha, 400 känns toppen för mig !! så lutar mer mot 400 om inte lite till då jag verkligen vill ha som de "ser ut med riset" och då jag ska lägga bakom försvinner lite... Så fundrar på att gå upp till 410 tom eller runt där!!

boobilicious
Kvinna ·
Tulip :)
Ja men det har jag också "egentligen", men eftersom det är sjukt svårt att få tag i dessa storlekar får man ju ta vad som finns.. Ja det är galet! Känns också superkul när man är van att knappt fylla ut en a - kupa haha :D
Jag är 1,60 och la in 275 mp + & 350 HP (hade olikstora bröst innan) och landade på en visuell stor C kupa ungefär. De ser ungefär ut som min kompis naturliga 70 C. Är JÄTTENÖJD med storleken! Ville egentligen ha 300 men valde 350 och ångrar det inte alls :) Man vänjer sig snabbt vid storleken!
Mellan 250 - 300 cc skulle jag tippa på att du vill ha för resultat :) Men mkt beror på din egen vävnad också självklart