Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Candycane

Candycane

Kvinna ·

ca 275 cc egen vävnad + implantat 335cc för stort?

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Jag håller på att bestämma mig för vilken storlek jag ska ta på mina framför-implantat.

Det jag har funderat på är 335 cc, kirurgen tycker att jag ska ha 370 cc. Nästan inget kommer ju försvinna eftersom de inte sätts bakom muskeln heller.

Jag är rädd att det blir för stort, vill ha stora bröst, men inte för stora.

Jag har ca 275 cc i egen vävnad, 159 lång 50 kg, och vill ha bröst i ungefär denna storlek:

https://plastikoperationsforum.se/sites/default/files/imagecache/Gallerislide/user/punchrulle/55889_6112_1340740721.jpg

https://plastikoperationsforum.se/sites/default/files/imagecache/Gallerislide/user/myplasticboobs/46199_968_1327509950.jpg

(punchrulle och myplasticboobs på forumet)

Vad tror ni? Blir det en bra storlek med 335? Borde jag ta 370?

275+335= 610 cc vilket låter stort tycker jag =/

Tack på förhand!

4

Sortera efter

Candycane

Candycane

Kvinna ·

ingen som kan ge mig ett råd?

Gilla
CrownJewel

CrownJewel

Kvinna ·

Jag fick din bh storlek du har nu när jag gjorde min första bröstförstoring, satte in 270cc då. Tyckte dom blev för små.
Så jag förstår om du vill ha större, men du har fina redan. Jag var helt platt innan.
Din läkare borde veta hur stora brösten blir, det bör bli ganska stort!  Ja, fy vad svårt det är att veta då alla har olika utgångslägen.

Lycka till och fortsätt leta info.

Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Ja det är så knepigt. Min kirurg vill använda Soft touch på mig, vad tycker du om dem? Är de för fasta?

Har också funderat på en sak, allergan med mått 12 cm och projektion 4.8 är 335 cc, medan Mentor med samma mått är 375 cc. Vet du varför det är så?

Gilla
Candycane

Candycane

Kvinna ·

Ja det är så knepigt. Min kirurg vill använda Soft touch på mig, vad tycker du om dem? Är de för fasta?

Har också funderat på en sak, allergan med mått 12 cm och projektion 4.8 är 335 cc, medan Mentor med samma mått är 375 cc. Vet du varför det är så?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem