Körsbärsblomma
Kvinna ·
Ca 50kg, 165cm & 500cc någon?
Är det någon som har samma proportioner som mig ungefär och som har gjort runt 500cc? Jag har gjort 3D-konsultation och tycker att det kommer bli supersnyggt, jag vill ju kunna ha en "porrstjärnelook" hemma, men på jobbet och så vill jag ju inte att de ska framhävas alltför mycket. Är 500 för stort då tror ni? Jag vill ju inte att folk ska stenglo på mig även om jag går runt i "normala" kläder.
Sortera efter

linaK
Kvinna ·
Gilla

Tuttis83
Kvinna ·
Hej. Jag tror att 500 blir en bra! Jag är ungefär lika stor som dig. Jag är 163 cm och väger 52 kg och har lagt in 500 och är verkligen jätte nöjd! Brösten kommer väl fortfarande förändras en del eftersom det bara är 3 veckor sedan jag gjorde min op. Men jag tycker jag valde rätt storlek på implantaten. :)
Gilla
puffar lite här...har typ samma proportioner men är lite längre..och jag funderar också på 500cc, får för mig att det kommer bli bra...är också ute efter att få det lite så som du beskriver det.
försöker kolla massa bilder på forumet här men alla har ju sån skillnad på längd&vikt såklart, så det är så svårt att få en bra bild då på hur det kommer kunna se ut på en annan, blir ju så himla olika på alla! och sen ser jag hur natacha peyre's bröst såg ut innan förminskningen, med 550cc...och då blir jag lite rädd för dom va gigantiska, hon är ju också väldigt smal.