Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Citadell 18 dagar 440cc Jörg Bohn *BILDER*

Bröstförstoring
Nu har de blivit 18 dagar. Det vänstra bröstet är mjukare än det högra och aningen större eftersom det var det innan också. Ska på ännu ett återbesök på fredag och hoppas jag kan sluta med tortyren då. Vill ju börja använda vanliga BHs :) Annars tycker jag de ser helt ok ut, lite ojämna ännu dock, det högra har liksom hängt till sig bättre än den vänstra. Kan ju bero på att det har blivit mjukare också. Märker att de "trycks ihop" mer och mer hela tiden, vilket är bra :)
16

Sortera efter

Indira

Indira

Kvinna ·

Jag tycker dom är jättefina 🙂
Gilla
ArsAmandi

ArsAmandi

Kvinna ·

Fina!
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Tack så mycket! :)
Gilla
dakt73

dakt73

Kvinna ·

Instämmer fina
Gilla
hallonbär

hallonbär

Kvinna ·

Snygga!
Gilla
Barajag123

Barajag123

Kvinna ·

Fina :)
Gilla
031112

031112

Man ·

Tycker inte att dem ser ojämna ut, riktigt snygga :)
Gilla
Marremyra

Marremyra

Kvinna ·

Fina! :-) Mina är också lite ojämna, men det är okej tycker jag. Som sagt, dina bröst är jättefina! :-)
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Tack snälla ni :) Hoppas de hänger till sig lite till så att jag får mer underpol (speciellt på högerbröstet) och att de fortsätter att flytta sig närmre mot mitten så man får en fin klyfta :)

031112: Börjar dina röra sig mot mitten? Har för mig du skrev någon tråd om det? De ser riktigt fina ut :)
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Marremyra: Dina är också jättefina. Du har ju redan en snygg "klyfta" mellan :)
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Dakt73: Dina ser också jättefina ut :) 
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

Indira: Dina med!! 500cc passade super på din kropp :)
Gilla
Allie

Allie

Kvinna ·

Tycker dom ser jätte fina ut!
Gilla
031112

031112

Man ·

Peachy skrev:
Tack snälla ni :) Hoppas de hänger till sig lite till så att jag får mer underpol (speciellt på högerbröstet) och att de fortsätter att flytta sig närmre mot mitten så man får en fin klyfta :)

031112: Börjar dina röra sig mot mitten? Har för mig du skrev någon tråd om det? De ser riktigt fina ut :)
Tack så mycket :) Ja, när jag tittar på mina bilder jag tagit så se det lite ut som om dem trillat ner och går lite mer innåt. Dock inte så mycket som jag önskar. Hällar tummarna på att dem går ihop mer :)
Gilla
Peachy

Peachy

Kvinna ·

031112 skrev:
Peachy skrev:

Tack så mycket :) Ja, när jag tittar på mina bilder jag tagit så se det lite ut som om dem trillat ner och går lite mer innåt. Dock inte så mycket som jag önskar. Hällar tummarna på att dem går ihop mer :)

Jag tror absolut att de kommer trilla innåt ju mer de hänger till sig!!! :) Det tar ju ett tag innan de är klara.. Men otålig som man är vill man ju att de ska bli klara med detsamma :)

Gilla
dakt73

dakt73

Kvinna ·

Tack peachy än s länge 5 dgr sen :);)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem