LittleMom
Kvinna ·
Citadell Cosmo 7/5 återbesök :D *+1 dag gamla 440 bröst bild :D*
Halloj tjejer :D
Imorgon så ska man tillbaka till underbara Tuve på Citadellkliniken i Landskrona :D
Tar tåget ner så kan jag passa på att plugga lite med :)
Ska bli Så spännande att höra vad han säger, har nästan inte ont alls nu (opades i måndags) bara vid vissa rörelser. Ska kolla om jag kan få vara utan bh:n ca en timme varje kväll utan skam. Tar av den vid dusch och snabbar mig (eller ja min sambo får snabba sig med att tvätta mitt hår haha) och sen fort på så jag hoppas att han säger att en timme är lugnt :)
Får se om jag stöter på någon go pofare imorgon då, jag ska in 16.45 :)
Sortera efter

Emime
Kvinna ·

LittleMom
Kvinna ·

Anonym användare
Jättefina redan! Hälsa vackra Skåne!

Pixi
Kvinna ·
Jätte fina! Har kanske frågat dig innan i en annan tråd, men hur mycket egen bröstvävnadhade du innan? Tuve rekomenderar mig att välja 380mp eller 440hp, men jag tycker det låter mycket då jag har ca 350cc själv, fast häniga...
Tycker dina ser jätte fina ut redan! Inga mer foton du vill bjuda på ;)

Pixi
Kvinna ·

LittleMom
Kvinna ·
Tack Pixi :)
Tror inte du frågat :) Jag hade ca 200 egen vävnad. Vad jag va ute efter var fina former längs sidan med. Jag hade 12.5 cm och Perthese 440cc high är 12.7cm. Allt beror på vad du är ute efter. Just nu så känns dom helt okej med kläder och tortyren på men naken så känns dom jätte stora. Dock så är dom ju fortfarande svullna m.m. så det är svårt att säg hur dom kommer bli. Jag valde mellan 380 mellan och 440 high, samma bröstbredd. Så sista ordet fick Tuve.
Pinsamt men jag vet inte om dom är texturerade eller släta :P Ska fråga Tuve på återbesöket, som skulle varit i måndags men fått magsjuka :(
Ska fixa bild nu :D

Pixi
Kvinna ·
Hur gick det på återbesöket? Tänkte på det din bredd ar 12,5 och du la in 12,7 om man lägger in lite bredare än sina egna kan då klyftan bli tätare eller tvärtom, vet du?

LittleMom
Kvinna ·