Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LittleMom profilbild

LittleMom

Kvinna ·

25 apr, 2012

Citadell Landskrona 30/4

Andra bröstoperationer

Halloj tjejer.

På måndag så är det min tur :D Idag så fick jag min tid, kl 10:00 :D

Så nu ville jag bara kolla om det finns någon mer här inne som ska till Citadellkliniken Landskrona på måndag?

Kram

27

Sortera efter

bambii

Kvinna ·

25 apr, 2012

hade önskat att jag kunde skriva "JAAAG" men tyvärr :( önskar dig ett stort lycka till iallafall :D och lägg gärna upp efter-bilder sen, ska själv opa mig på citadell när jag fixat pengar!! förhoppningsvis efter sommaren :)

kram & lycka till!

Gilla

Lumi

Kvinna ·

25 apr, 2012

Vad roligt :-) nära nu då! 

Jag ska dit den 1maj :-) Önskar dig stort lycka till och att du får de bröst du längtat efter!! 
Lycko Kramar!!

Gilla

Pixi

Kvinna ·

27 apr, 2012

Lycka till och dela gärna med dig av din operation sen =) Jag ska till Tuve den 21/5!!

Gilla

LittleMom

Kvinna ·

27 apr, 2012

Lumi, då kanske vi springer på varandra i dörren :)

Självklart så ska jag dela med mig :D Kl 06.20 på måndag så går tåget till Landskrona. Så sova gott under op. kommer jag defenitivt göra :P haha

Dom kanske bara vill opa mig på måndag, hon verkade så jobbig säger dom nog haha

Gilla

Trinna

Kvinna ·

27 apr, 2012

Lycka till LittleMom! Jag gjorde ju min hos Tuve i tis så lever med Tortyren nu :-(
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

28 apr, 2012

Tack trinna, jag vill med ha tortyren på mig nu!

Får jag fråga hur du mått varje dag? och hur det gått med barnen?

Gilla

Trinna

Kvinna ·

28 apr, 2012

Har mått lite upp o ner. Behövde ta morfin de första dagarna. Det blir bättre för varje dag, men jag skulle aldrig klarat mig utan mannen. Bara att komma ur sängen på morgonen har varit ett helvete... Har svårt att röra armarna o att göra vissa enkla grejer som att ta ner ett glas från skåpet. Magen är rejält svullen o jag har inte kunnat göra nr 2 sen i tisdags... :-( Så man blir rejält begränsad. Mannen har även fått ta det mesta med barnen. Idag ska jag dock bege mig ut för första gången o känner mig lite piggare idag. Va inställd på några jobbiga dagar, men blir det bara bättre o bättre. Lycka till på mån! (jag ska dit på tis på återbesök ;-) )
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

28 apr, 2012

okej, nu blir jag lite nervös eftersom sambon ogärna vill vara hemma mer...

hur kommer du dit? åker ni bil eller tåg?

Gilla

Trinna

Kvinna ·

28 apr, 2012

Vi kör bil. Men en vän till mig tog tåget dit, det funkar tydligen smidigt! Men tyckte det passade bra att åka dit på tisdagen eftersom sambon är ledig ;-)
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

30 apr, 2012

Duschad och nu bara väntar jag. Trött som tusan! Höll på att somna här i sängen så jag fick sätta mig upp haha. Oj nu blir det mediciner och spruta :) Uppdaterar senare :)
Gilla

Trinna

Kvinna ·

30 apr, 2012

Hur har det gått LittleMom? :-)
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

30 apr, 2012

Jätte bra!! Bilder kommer imorgon för det får inte via iPhone tyvärr. 440 blev det och Tuve var nöjd :) Smärtan är helt hanterbar :) nu ska jag lägga mig lite och försöka sova lite :) Skriver imorgon på tåget hem :D Kram alla underbara pofare :D
Gilla

Trinna

Kvinna ·

30 apr, 2012

Grattis! Hoppas resan hem går bra.
Gilla

Pixi

Kvinna ·

30 apr, 2012

Härligt!!
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

30 apr, 2012

Vaknade av att jag va så kissenödig! :P springer hela tiden nu. Fått två påsar dropp och druckit massa! vatten så det är inte så konstigt. Gör mest om i ryggen så nu har jag fått en jätte skön formad rygg kudde. Får se om jag kan somna om snart. Tack trinna, hoppas jag med :) men man får bita ihop lite ;)
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

02 maj, 2012

Halloj tjejer :) Bilder finns nu på min sida för den som vill se resultatet. Dock än så länge bara dag ett och före :)

Kram

Gilla

Pixi

Kvinna ·

02 maj, 2012

Ser jätte fint ut!! Hur mår du nu?
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

02 maj, 2012

Tack :D Jag mår oförskämt bra! :D Får man berätta sådant? Älskar att dom inte blev för stora, vad det verkar just nu får se när dom lägger sig till rätta.
Gilla

bambii

Kvinna ·

02 maj, 2012

Dom blev otroligt snygga måste jag säga! :D
Gilla

LittleMom

Kvinna ·

02 maj, 2012

Tack :D super nöjd än så länge, får se när dom lägger sig till rätta med :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem