Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Boobisan

Boobisan

Kvinna ·

Citadellkliniken mindre implantat än 200cc

Bröstförstoring

Hejsan! Jag undrar om någon varit på konsultation på Citadellkliniken Landskrona/Malmö (Peter Cosmos) och velat göra en förstoring fast med små implantat? Läste på deras sida att deras minsta implantat är 200 cc. Mailade och fick ett luddigt svar om att kirurgen kommer bedöma, men hon skrev inte konkret om det är möjligt med mindre impantat. Någon som gjort där mindre implantat än 200cc? Har ammat två barn och brösten känns mindre och hängigare. Jag är ute efter en naturlig och väldigt liten bröstförstoring. Är kort, smal och väldigt nätt (liten bröstkorg dessutom). Har knappt 70A idag. Trivs med små bröst, men vill gärna kunna fylla ut en A kupa eller liten B kupa normalt. Vill inte ha något putigt ovan på brösten, utan så naturligt som möjligt (skidbacke). Har kollat på implantaten (på Motivas hemsida) och då jag tror jag har en bröstbredd på 9,5-10 cm så skulle vilja ha Motiva Ergonmix Mini 160 eller 170 cc. Men är det helt onödigt att gå på konsultation då på Citadell? Har ni tips på någon annan bra kirurg som gör med dessa Motiva i Malmö området?

3

Sortera efter

shaishai

shaishai

Kvinna ·

Kolla Reformkliniken!
Gilla
Boobisan

Boobisan

Kvinna ·

Tusen tack, kollade nu och det verkar bra! Blir kanske en konsultation där också :)
Gilla
shaishai

shaishai

Kvinna ·

Hur har det gått för dig :)?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem